از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم که فقط از کارشناسان رسمی دادگستری استفاده نمایند

کد خبر: 
۱۷۹۸
استاندار لرستان:

از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم که فقط از کارشناسان رسمی دادگستری استفاده نمایند

از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم که فقط از کارشناسان رسمی دادگستری استفاده نمایند

استاندار لرستان هم در این دیدار با بیان اینکه کانون کارشناسان رسمی دادگستری ظرفیت بزرگی برای استان است، اظهار داشت: باید از این ظرفیت برای توسعه‌ی استان استفاده کنیم و بر همین اساس از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم که فقط از کارشناسان رسمی دادگستری استفاده نمایند.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید موسی خادمی با تاکید بر اینکه کارشناسان کانون چکیده‌ای از نخبه‌ترین و متخصص‌ترین آدم‌های هر رشته هستند، گفت: برای استفاده از این ظرفیت به زودی در قالب ابلاغ بخشنامه، همه‌ی دستگاه‌های اجرایی استان را ملزم به استفاده از کارشناسان رسمی دادگستری خواهیم نمود.

وی افزود: البته انتظار می‌رود کارشناسان رسمی دادگستری نیز از پذیرش ارجاع مستقیم امر کارشناسی خارج از کانال کانون امتناع کنند و خود را ملزم به رعایت قوانین تشکیلات متبوع‌شان بدانند.

خادمی با تاکید بر لزوم همه‌جانبه‌نگر بودن کارشناسان رسمی دادگستری افزود: همه‌جانبه‌نگری و مصلحت‌اندیشی کارشناسان می‌تواند به توسعه‌ی استان کمک کند.

استاندار لرستان تصریح کرد: در همین زمینه انتظار داریم کارشناسان رسمی دادگستری با کلان‌نگری در زمینه‌ی تحقق توسعه‌ی استان یاریگر ما باشند و مسئولیت اجتماعی‌شان را به خوبی ایفا نمایند.

موسی خادمی به ضرورت وجود فهم عمومی در جامعه‌ی کارشناسی تاکید و عنوان داشت: در نظر داشتن مصلحت عمومی کشور و استان به هیچ عنوان منافاتی با رعایت قوانین ندارد و با فهم عمومی و درایت و همه‌جانبه‌نگری می‌شود در راستای تحقق توسعه‌ی کشور و استان گام برداشت.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان - استانداری لرستان - سید موسی خادمی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم