ارائه چهار هزار خدمت مسکن به مددجویان کمیته امداد لرستان

کد خبر: 
۱۱۷
فارسانی خبر داد:

ارائه چهار هزار خدمت مسکن به مددجویان کمیته امداد لرستان

خرم‌آباد ـ مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون چهار هزار خدمت مسکن در زمینه‌ی ساخت و تعمیر به مددجویان این نهاد ارائه‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به‌ضرورت تأمین مسکن مناسب به‌عنوان مهم‌ترین نیاز خانواده‌های بی‌بضاعت افزود: شناسایی، نیازسنجی و ساخت مسکن مناسب با اولویت مناطق محروم و روستاها بر اساس تعداد عائله انجام می‌شود.

وی بابیان این‌که از ابتدای امسال با وقوع سیلاب بیش از ۴۶۰۰ واحد مسکونی مددجویان در استان آسیب دید گفت: عملیات تعمیر ۲۵۳۸ واحد آسیب‌دیده به اتمام رسید و بازسازی یک‌هزار و ۶۴۳ واحد شروع که تاکنون ۵۴۳ واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد به سایر فعالیت‌های عمرانی و ساختمانی این نهاد اشاره کرد و افزود: علاوه بر بازسازی مسکن مددجویان سیل‌زده ۲۳۷ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی استان خرید و احداث و بیش از ۶۷۰ واحد مسکونی تعمیر و بهسازی شده است.

محمدی فارسانی با تأکید بر این‌که طرح ساخت خرید مسکن مددجویان شهری با اولویت زنان سرپرست خانوار فاقد مسکن اجراشده است گفت: اعتبارات تأمین مسکن نسبت به خانوارهای مستأجر به‌ویژه زنان سرپرست خانوار جوابگو نیست و به همین منظور کمیته امداد ماهیانه به بیش از سه هزار خانوار کمک‌هزینه اجاره مسکن پرداخت می‌نماید.

وی به ساخت و بهسازی سرویس‌های بهداشتی مناطق محروم اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۹۷ چشمه سرویس بهداشتی بااعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال احداث گردیده است.

 

 

برچسب‌ها: 
کمیته امداد لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم