احداث ۲ سد لرستان در جدول بودجه قرار گرفت

کد خبر: 
۴۳۲۶
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان:

احداث ۲ سد لرستان در جدول بودجه قرار گرفت

داریوش حسن نژاد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: مطالعه تکمیلی و احداث دو سد «ماربره» و «مسعودآباد» در بودجه ۱۴۰۰ قرار گرفته و ابلاغ شده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ داریوش حسن‌نژاد امروز سه شنبه به همراه نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در بازدید از سد «ماربره» اظهار داشت: از سال‌های گذشته ساخت چند سد برای دو شهرستان دورود و ازنا پیش بینی و فاز اول مطالعه تعدادی از این سدها انجام گرفته بود، اما مطالعه تکمیلی هر یک نیازمند چند میلیارد تومان اعتبار و لازمه اجرای آنها قرار گرفتن در جداول بودجه خصوصاً ردیف ملی است.

وی ادامه داد: با اقدامات و رایزنی‌های صورت گرفته توسط نماینده مردم شهرستان‌های دورود و ازنا در مجلس و همچنین مساعدت ویژه کمسیون تلفیق، مطالعه تکمیلی و احداث دو سد «ماربره» و «مسعودآباد» در جدول ۲۰ بودجه سال ۱۴۰۰ قرار گرفت و ابلاغ شد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان در مورد این سد، تصریح کرد: سد «ماربره» از توابع بخش مرکزی شهرستان دورود بر روی رودخانه‌ی به همین نام «ماربره» که از نوع خاکی با هسته رسی و تخصیص ۲۶ میلیون متر مکعب به منظور تأمین آب شرب پایدار این شهرستان احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
شرکت آب منطقه ای لرستان - داریوش حسن نژاد - سدسازی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم