احداث اردوگاه راهیان نور لرستان در خرمشهر

کد خبر: 
۶۳۵۴
استاندار لرستان اعلام کرد:

احداث اردوگاه راهیان نور لرستان در خرمشهر

احداث اردوگاه راهیان نور لرستان در خرمشهر

استاندار لرستان از آغاز عملیات اجرایی احداث اردوگاه راهیان نور شهید بروجردی لرستان در خرمشهر خبرداد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «فرهاد زیویار» امروز پنج‌شنبه ۱۷ اسفند در مراسم کلنگ زنی احداث زائرسرای راهیان نور شهید بروجردی لرستان که با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین در مجموعه اردوگاهی شهید باکری خرمشهر برگزار شد، گفت: پس از صدور مجوز‌های قانونی، برای ساخت این زائرسرا زمینی به مساحت یک هکتار در نظر گرفته شده بود که عملیات ساخت و ساز را می‌توان در هشت هزار متر آن انجام داد.

وی اظهارداشت: با توجه به تامین اعتبار این طرح از طرف سپاه و برنامه زمانبندی شده، پیش بینی می‌شود مرحله اول ساخت این مجموعه تا یک سال دیگر به بهره برداری برسد.

استاندار لرستان، راهیان نور را ظرفیت بزرگی برای تحول معنوی و فرهنگی جوانان عنوان کرد و افزود: فداکاری‌هایی که شهیدان این مرز و بوم برای صیانت و حفظ ارزش‌های اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خود نشان دادند در تربیت نسل‌های مختلف نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه مرزبندی‌های استان مانعی برای بهره‌مندی از زیرساخت‌ها و ذخیره‌های فرهنگی ایجاد نمی‌کند، اظهارداشت: امیدواریم این گام‌ها برای تداوم راه شهیدان که با ایثار و فداکاری جان خود را فدای کشور کردند، مستحکم برداشته شود.

سردار باقری، فرمانده سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان هم در این مراسم گفت: پیش از این برای اقامت و اسکان مردم لرستان در مناطق عملیاتی جنوب کشور مشکلاتی داشتیم که با ساخت این زائرسرا امیدواریم زمینه آشنایی هر چه بیشتر همه زائران به ویژه قشر جوان و نوجوان استان با شیوه و سبک زندگی شهدا فراهم شود.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اردوگاه راهیان نور - خرمشهر - استاندار لرستان - فرهاد زیویار

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم