اجرای سد «مخملکوه» از اولویت‌ها باید باشد

کد خبر: 
۶۲۶
منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در انتخابات مجلس:

اجرای سد «مخملکوه» از اولویت‌ها باید باشد

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در انتخابات مجلس بر ضرورت تامین آب مورد نیاز کشاورزان بخش «بیرانشهر» از سد «ایوشان» تأکید و تصریح کرد: اجرای پروژه انتقال آب «کاکارضا» به خرم‌آباد و اجرای سد «مخملکوه» در راستای تامین آب شرب سالم و پایدار مرکز لرستان در اسرع وقت از اولویت‌ها باید باشد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، مهرداد ویس‌کرمی منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در انتخابات مجلس شورای اسلامی با رضا میرزایی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان دیدار و همچنین از سد «ایوشان» نیز بازدید کرد.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سخنانی با قدردانی از تلاش مدیریت آب منطقه‌ای استان در تخصیص آب به سدهای «سراب تلخ»، «کاکاشرف»، «داربلوط»، «میان کوه»، «معشوره» و سامانه «کاکارضا» بر اجرای هر چه سریع‌تر سد «معشوره» که تنها راه کنترل سیل در مناطق پلدختر و سایر مناطق پایین دست بوده و در تأمین آب کشاورزی شهرستان چگنی و کوهدشت بسیار مؤثر است، تاکید کرد.

ویس‌کرمی همچنین با تاکید بر لزوم تلاش برای تأمین اعتبار مورد نیاز برای لایروبی رودخانه خرم‌آباد، اضافه کرد: اجرای پروژه انتقال آب «کاکارضا» به خرم‌آباد و اجرای سد «مخملکوه» در راستای تامین آب شرب سالم و پایدار شهر خرم‌آباد در اسرع وقت از دیگر اولویت‌ها باید باشد.

از هرگونه استخدام غیرقانونی باید پرهیز شود

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تامین آب مورد نیاز کشاورزان بخش «بیرانشهر» از سد «ایوشان» در چارچوب سهم قانونی مصوب و تکمیل ساختمان شبکه آبیاری و زهکشی سد یاد شده ضروری است.

ویس‌کرمی بر اجرای دقیق قانون در واگذاری پروژه‌های آب منطقه‌ای به پیمانکاران و پرهیز از واگذاری رابطه‌ای و خارج از ضابطه آنها به افراد خاص و سفارش شده تأکید و تصریح کرد: از هرگونه استخدام غیرقانونی باید پرهیز شود، تهیه گزارش شفاف و قانونی از واگذاری طرح‌های مربوطه، اجتناب از تسلیم در برابر پیمانکاران سفارشی و واگذاری طرح‌های اجرایی بر اساس قانون و عدالت ضروری است.

وی با تاکید بر لزوم ممانعت از سفرهای غیرضروری مدیران به خارج از کشور و پاسخگویی در قبال هر گونه تحمیل هزینه بر بیت‌المال از طریق سفرهای خارجی بی‌ثمر، خاطرنشان کرد: حمایت و همکاری با مدیرعامل آب منطقه‌ای در راستای دفاع از حق مردم لرستان در استفاده بهینه از منابع خدادادی آب استان مورد توجه منتخبان مردم خواهد بود.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در راستای انجام بهینه امور آب منطقه‌ای و بازدید از پروژه‌های در حال اجرای این شرکت در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی، این نوع همفکری‌ها می‌بایست ادامه یابد.

براساس این گزارش در پایان دکتر ویس‌کرمی به اتفاق میرزایی از سد ایوشان بازدید کرد و از نزدیک در جریان ظرفیت سد ایوشان در تامین آب کشاورزی و شرب منطقه پایین دستی و نیز پتانسیل‌های گردشگری آن قرار گرفت.

 

برچسب‌ها: 
شرکت آب منطقه ای لرستان - رضا میرزایی - مهرداد ویسکرمی - سد ایوشان - سد مخملکوه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم