آموزش و پرورش باید از ظرفیت خیرین استفاده کند

کد خبر: 
۲۶۶
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش باید از ظرفیت خیرین استفاده کند

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش باید از ظرفیت خیرین مدرسه ساز استفاده کند.
به گزارش خبرنگار زرک، سعید اوحدی امروز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش لرستان که در دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: افتخار می‌کنم وفادار به این خاک بوده و در این دیار خدمت کرده‌ام.
وی با بیان اینکه توفیق خدمت در عرصه تعلیم و تربیت جایگاه والایی دارد، گفت: در آموزش و پرورش لرستان کارهای بسیار خوبی انجام شده است که روح و روان انسان را شاداب می‌کند.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با گرامیداشت یاد و خاطره مدیرکل فقید نوسازی مدارس لرستان اظهار داشت: خیرین ۲۷۸ میلیارد تومان به مدارس سیل زده کشوراهدا کردند که از این مبلغ یکصد میلیارد به لرستان رسید که در طول تاریخ انقلاب اسلامی بی‌سابقه بوده و این یک افتخار بزرگ است.
اوحدی با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش باید از ظرفیت خیرین مدرسه ساز استفاده کند، اضافه کرد: شایسته‌ترین انسان نزد خدا کسانی هستند که بیشترین توفیق خدمت به مردم را داشته باشد.
وی، توفیق خدمت در تعلیم و تربیت را یکی از زیباترین بسترها برای حفظ ایمان عنوان کرد و خطاب به علیرضا نخعی مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان گفت: جای خوبی آمده‌اید و از راهی که «زینی‌وند مقدم»، مدیرکل پیشین ریل گذاری کرده است ورود پیدا کنید تا شاهد رشد روزافزون این اداره کل در کشور باشیم.
گفتنی است در پایان این مراسم علیرضا نخعی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان معرفی و از زحمات رضا زینی‌وند مقدم با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

 

برچسب‌ها: 
تودیع و معارفه - اداره کل آموزش و پرورش لرستان - سعید اوحدی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم