آماده‌سازی کتاب جدید نام و مشخصات کارشناسان کانون

کد خبر: 
۴۰۲۴
رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان خبر داد؛

آماده‌سازی کتاب جدید نام و مشخصات کارشناسان کانون

حجت والیزاده رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان از آماده‌سازی کتاب جدید نام و مشخصات کارشناسان کانون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «حجت والیزاده» در جلسه هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان، با تبریک حضور مردم در انتخابات و انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب اظهار داشت: همواره اعلام کرده‌ایم که کارشناسان کانون به عنوان بازوی توانمند اجرایی در خدمت دولت هستند و آمادگی هر نوع تعامل و همکاری وجود دارد.

وی افزود: خوشبختانه در میان اعضای جدید راه‌یافته به شورای اسلامی شهر خرم‌آباد «مجید دریکوند» که از کارشناسان و اعضای کانون است هم حضور دارد که به ایشان و جامعه‌ی کارشناسی تبریک می‌گوییم.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان با اشاره به اقدامات مفید صورت گرفته در کانون افزود: اقدامات مفیدی در کانون صورت گرفته که بدون وفاق، همدلی و همراهی اعضای هیات مدیره امکان‌پذیر نبوده و البته هنوز با شرایط مطلوب و ایده‌آل فاصله داریم.

والیزاده تصریح کرد: از ابتدای روی کار آمدن هیات مدیره جدید اصلاح ساختار اداری و تشکیلاتی کانون در دستور کار قرار گرفته که خوشبختانه بخش به بخش در حال انجام است و یک نمونه از آن، شناسایی اموال کانون و برچسب‌گذاری آن‌ها برای نگهداری و حفاظت‌ هر چه بهترشان است که برای اولین بار این کار صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: اصلاح و بروزرسانی سامانه ارجاع کارشناسی به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌ها از جمله اصلی‌ترین دغدغه‌های ماست و تلاش می‌کنیم در این خصوص به جایی برسیم که کم‌ترین اشکال و نارضایتی در این مورد وجود نداشته باشد.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان افزود: آماده‌سازی کتاب جدید «نام و مشخصات کارشناسان کانون» از دیگر کارهایی است که در حال انجام است و موجب شد متوجه شویم بسیاری از اطلاعات مربوطه صحیح نیست و در همین خصوص کارکنان کانون در یک کار جمعی مشغول ویرایش این اطلاعات هستند تا مانند گذشته ایرادات و اشکالات به آینده منتقل نشود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان - حجت والیزاده

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم