آغاز نظارت بر واحدهای عرضه مصالح ساختمانی در لرستان

کد خبر: 
۵۷۳۵
مدیرکل استاندارد لرستان خبر داد؛

آغاز نظارت بر واحدهای عرضه مصالح ساختمانی در لرستان

آغاز نظارت بر واحدهای عرضه مصالح ساختمانی در لرستان

مدیرکل استاندارد لرستان از نظارت بر واحدهای عرضه مصالح ساختمانی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، وحید والی زاده مرادی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل استاندارد لرستان با اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان خبر داد.

وی گفت: در راستای نظارت مؤثر بر تولید و عرضه مصالح ساختمانی غیراستاندارد، تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل استاندارد استان، راه و شهرسازی و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان منعقد شد.

مدیرکل استاندارد لرستان، افزود: باتوجه‌به این تفاهم‌نامه در قالب گشت‌های مشترک بین این سه دستگاه از محل ساخت مصالح غیراستاندارد بازرسی‌هایی به عمل خواهد آمد.

والی زاده مرادی، گفت: نظارت بر پروژه‌های ساختمانی، بهره‌برداری از امکانات علمی و فنی طرفین و تدوین و بازنگری استانداردهای ملی و همکاری در تدوین استانداردهای بین‌المللی از موارد این تفاهم‌نامه است.

وی بیان داشت: بر اساس این تفاهم‌نامه مهندسان ناظر موظف‌اند در صورت مشاهده مصالح غیراستاندارد، آن را به اداره کل استاندارد معرفی کنند.

مدیرکل استاندارد لرستان، تصریح کرد: این تفاهم‌نامه در هشت ماده و به مدت یک‌ساله منعقد شده و در صورت تخلف توزیع‌کنندگان واحدهای صنفی، اداره کل استاندارد متخلفین را به دستگاه قضا معرفی می‌کند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره استاندارد لرستان - وحید والی زاده

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم