«بیوتروریسم» حمله کردن به کرامت انسانی است

کد خبر: 
۶۲۵۵
رئیس دانشگاه لرستان در کنفرانس دفاع زیستی: 

«بیوتروریسم» حمله کردن به کرامت انسانی است

بیوتروریسم حمله کردن به کرامت انسانی است

رئیس دانشگاه لرستان گفت: «بیوتروریسم از جمله مصداق‌های حمله کردن به کرامت انسانی است و در برابرش بایستی تا می‌توان دفاع زیستی را تقویت کرد».

به گزارش پایگاه خبری زرک، «علی نظری»، روز چهارشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه سال جاری در اولین کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: «بر اساس آیات قرآن کریم، کسانی که زمین و زیست انسان را نابود می‌کنند مورد غضب خداوند هستند و دفاع زیستی برای حیات و صیانت از زمین و زیست انسان است».

وی ادامه داد: «نابود کردن زمین یا شرایط زیست انسان، فساد در زمین است که الان مصداقش، جنایت‌های نظام سلطه در حمله وحشیانه به مردم مظلوم غزه و فلسطین است».

وی افزود: «وقتی نظام سلطه جنایت‌هایی مانند قطع کردن آب یا آلوده کردن آب یا نابودی زیرساخت‌هایی مثل بیمارستان‌ها را در نوار غزه انجام می‌دهد مصداق بیوتروریسم است».

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: «بر اساس آموزه‌های قرآن کریم، جنایت و نسل‌کشی که مصداقش در حال حاضر نظام سلطه و نظام فرعونی صهیونیستی است بی‌تردید تاوان، پس خواهد داد؛ زیرا این وعده خداوند متعال است».

نظری تشریح کرد: «بیوتروریسم از جمله مصداق‌های حمله کردن به کرامت انسانی است و در برابرش بایستی تا می‌توان دفاع زیستی را تقویت کرد».

وی اظهار داشت: «بر اساس تعالیم قرآن کریم باید انواع دفاع‌های جامعه اسلامی، قوی و قوی‌تر شوند تا دشمن جرئت حمله به جامعه اسلامی را نداشته باشد».

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه «از اقدامات مهم تحقیقاتی دانشگاه‌ها آینده‌پژوهی در موضوعات مختلف از جمله دفاع زیستی است»، تصریح کرد: «هرچقدر در راه تقویت صنایع دفاعی و دفاع زیستی و زیرساخت‌های نظامی هزینه شود به نفع امنیت کشور است و سرمایه‌گذاری اثرگذار است».

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
بیوتروریسم - کنفرانس ملی دفاع زیستی - دانشگاه لرستان - علی نظری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم