نماينده ولي فقيه در لرستان

سيد احمدرضا شاهرخي نماینده ولی فقیه در لرستان و خطيب جمعه خرم آباد
امام جمعه خرم آباد:

باید مراقب حیله‌های دشمن باشیم
 

حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد طی پیامی آغاز هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«بسیج لشکر مخلص خداست» جمله ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی است که چه زیبا، جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است.

حجت الاسلام والمسلمين سيد احمدرضا شاهرخي
نماينده ولي فقيه در لرستان در جلسه معارفه امام جمعه چگني مطرح كرد؛

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: منطقه اقتصادی، اقلیمی و جغرافیایی و وضعیت انقلابی شهرستان چگني که ۱۳۸ شهید، ۲۳۸ جانباز و ۲۶ آزاده تقديم انقلاب كرده كه نشان از وفاداری مردم اين منطقه در راه تداوم انقلاب اسلامی دارد.

تکریم و معارفه امام جمعه سراب دوره
با حضور نماینده ولی فقیه انجام شد؛

با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، حجت‌الاسلام صمد حافظی به عنوان امام جمعه جدید چگنی معرفی و از حجت‌الاسلام محمد سوری امام جمعه پیشین این شهر قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حجت الاسلام محمد سوری از سال ۹۷ امام‌جمعه سراب دوره بود که با رضایت خود به شهر بدره در استان ایلام منتقل شد.

حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد
نماینده ولی فقیه در لرستان در محفل شب شعر «ذکر نبی» مطرح کرد؛

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌ جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشعار آیینی اوج گرفت عنوان کرد: شعر علاوه بر اینکه یک رسانه اثر گذار است پرچم هويت یک ملت است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی شامگاه جمعه در محفل شب شعر «ذکر نبی» که به مناسبت رحلت پیامبراکرم (ص) برگزار شد با بیان اینکه اشعاری که امشب از طرف شاعران قرائت شد ...

حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: یقه سفیدهایی که با حیله پول مردم را از بانک‌ در اختیار می‌گیرند و به جای اینکه در رشد اقتصادی نقش داشته باشند اقتصاد را تخریب می‌کنند.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز سه شنبه که در دیدار با اعضای شورای بانک‌های لرستان سخن می‌گفت، با تسلیت دهه آخر ماه صفر اظهار داشت: رشد اقتصادی لازمه‌ی توسعه فرهنگی است.

تكريم و معارفه امام جمعه شهرستان دلفان
نماينده ولي فقيه در لرستان:

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: امام جمعه جدید دلفان برای ارتقا فرهنگی و توسعه اقتصادی، نیازمند همراهی و کمک مسئولان و پیشکسوتان ایثار و جهاد این شهرستان است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: رهبر ما تمام قد در مقابل استکبار ایستاده و مدافع ارزش‌های دفاع مقدس است، همین امر تکلیف را برما تمام می‌کند و این راه را همه ما باید دنبال کنیم.

به گزارش خبرنگار زرك، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز دوشنبه در مراسم ویدئو کنفرانس تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه پایه گذاری ایجاد بنیادی برای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، برمی گردد به رسالتی که امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) انجام دادند ...

عملکرد شرکت شیر پگاه لرستان امیدوار کننده است
نماينده ولي فقيه در لرستان:

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: عملکرد شرکت شیر پگاه لرستان امیدوار کننده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک به نقل از روابط عمومی صنایع شیر ایران پگاه؛ مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان به همراه جمعی از مدیران این شرکت با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد دیدار و گفتگو کردند.

درون نيروي انتظامي بايد از تخلفات پاك باشد
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه درون خود نیروی انتظامی هم باید از تخلفات پاک باشد، بیان داشت: در صورت تحقق این امر، خود به خود ایجاد اعتماد می‌شود.

به گزارش خبرنگار زرك، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز یکشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی، رئیس عقیدتی سیاسی و رؤسای کلانتری‌های شهرستان خرم آباد در سخنانی با ...

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم