سيد موسي خادمي

سيد موسي خادمي استاندار لرستان
استاندار لرستان تاکید کرد:

استاندار لرستان بر پیگیری سهم لرستان از ردیف‌های متفرقه بودجه تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سید موسی خادمی روز یکشنبه در حاشیه هفتمین جلسه تصویری شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان، اظهار داشت: از مهمترین محورهای جلسه امروز موضوع تهاتر بدهی دستگاه‌های اجرایی به اشخاص حقیقی و حقوقی بود که به عنوان یک مصوبه مطرح شد.

سيد موسي خادمي استاندار لرستان
استاندار لرستان در حاشيه جلسه ستاد ملي كرونا مطرح كرد؛

استاندار لرستان با اشاره به رشد ۳۰ درصدی شمار مبتلایان کرونا در استان طی هفته اخیر، تصریح کرد: این افزایش آمار نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا که به ریاست روحانی و با حضور استانداران سراسر کشور در خصوص آخرین وضعیت بیماری برگزار شد، اظهار داشت: بررسی بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و تأکید بر اجرای آموزش در کنار رعایت نکات بهداشتی محور اصلی جلسه امروز بود .

سيد موسي خادمي استاندار لرستان
استاندار لرستان خبر داد؛

استاندار لرستان، از تكميل ۱۳۰۰ پروژه عمراني در اين استان تا پايان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرك، سید موسی خادمی شامگاه یکشنبه در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران به منظور بررسی پروژه‌های عمرانی، اظهار داشت: به دنبال سیل فروردین ماه ۹۸، حدود ۱۳۰۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱,۵۰۰ میلیارد تومان در استان لرستان در حال اجرا است که در این جلسه، روند پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

سيد موسي خادمي استاندار لرستان
استاندار لرستان خبر داد؛

استاندار لرستان، از برخورد قانوني با برگزار كنندگان مراسم عروسي يا عزا در استان خبر داد و گفت: برگزاري هرگونه مراسم در روزهاي كرونايي جرم است.

به گزارش خبرنگار زرك، سید موسی خادمی امروز شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا به ریاست رئیس جمهور، گفت: عمده مطالب مطرح شده در جلسه امروز اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا برای مقابله با این بیماری بود که رئیس جمهور بر آنها تأکید داشت.

به رياست استاندار؛

جلسه ویدئو کنفرانس ستاد کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان به ریاست خادمی استاندار و با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان و دیگر اعضای ستاد شامگاه چهارشنبه برگزار شد.

سيد موسي خادمي استاندار لرستان
استاندار لرستان:

استاندار لرستان، گفت: پروژه بازیافت زباله الیگودرز از نظر فنی هیچ گونه ایرادی ندارد، اما با توجه به عدم تمایل عموم و به خاطر احترام به نظر مردم این طرح انجام نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار زرك، سید موسی خادمی در سفر یک روزه به الیگودرز با اشاره به بازدید از وضعیت پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و زیرساختی این شهرستان، اظهار داشت: باید دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی فرماندار الیگودرز در طول سال جاری نسبت به اجرایی کردن آنها اقدام کنند.

با حضور استاندار لرستان؛

صبح امروز با حضور استاندار لرستان قطعه دوم از محور ازنا شازند به طول ۱۱ کیلومتر افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار زرک، سید موسی خادمی استاندار لرستان در خصوص این پروژه گفت: این محور از محورهای مهم، حادثه خیز و پرخطر استان است که از ابتدای دوره مسئولیتم همواره به عنوان یک پروژه مهم و کلیدی مورد تاکید قرار گرفته است.

افتتاح و بهره برداری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی ازنا
با حضور استاندار صورت گرفت؛

با حضور استاندار لرستان چندین طرح عمرانی و پروژه اقتصادی در شهرستان ازنا با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار زرک، سید موسی خادمی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص سفر یک روزه به شهرستان ازنا گفت: در جریان این بازدید چندین طرح به ارزش ۶۰ میلیارد تومان، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سيد موسي خادمي استاندار لرستان
استاندار لرستان در جلسه ستاد ملي مديريت بيماري كرونا؛

استاندار لرستان اظهار داشت: در استان متأسفانه هنوز به مرحله کنترل بیماری نرسیده‌ایم.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ویدیو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا که به ریاست روحانی و با حضور جمعی از وزرا و استانداران سراسر کشور برگزار شد، به نقل از رییس‌جمهور گفت: طبق آخرین گزارش‌های ارائه شده خوشبختانه با اقدامات انجام شده و همکاری خوب مردم بیماری کرونا در بیشتر استان‌ها در حال کنترل است.

سيد موسي خادمي استاندار لرستان
استاندار لرستان:

استاندار لرستان از وضعیت قرمز کرونا در بروجرد و دلفان خبر داد و گفت: نماز عید سعید فطر اقامه نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید موسی خادمی شامگاه جمعه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا با اشاره به آخرین وضعیت این بیماری در لرستان، اظهار داشت: با توجه به اینکه هر روز در برخی از شهرستان‌ها افزایش تعداد مبتلایان به بيماري كرونا ...

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم