دومین کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید سرافراز لرستان آغاز به کار کرد

کد خبر: 
۱۵۹۲
به رياست استاندار؛

دومین کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید سرافراز لرستان آغاز به کار کرد

جلسه ویدئو کنفرانس ستاد کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان به ریاست خادمی استاندار و با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان و دیگر اعضای ستاد شامگاه چهارشنبه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرك؛ سید موسی خادمی در این جلسه افتخار برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان را توفیق بزرگی دانست که نصیب همه مدیران اجرایی استان شده و می تواند منشاء اثرات، خیرات و برکات ارزشمندی شود.

خادمی برگزاری این کنگره را مسئولیتی سنگین و بلند مدت عنوان کرد و گفت: لازم است برای انجام این کار آمادگی لازم را در کمیته های ۲۲ گانه فراهم کرد که این امر نیازمند برنامه ریزی جدی و اصولی است.

وي تصریح کرد: شهدا به برگزاری کنگره نیازی ندارند و این ما هستیم که با برگزاری این کنگره به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا، و ادامه مسیر، نیازمند توجه و عنایت خاص شهدا هستیم.

استاندار لرستان در ادامه افزود:فعالیت دومین کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید سرافراز استان لرستان با برگزاری این جلسه رسما آغاز شده است.

 خادمي خاطرنشان کرد: روسا و اعضای کمیته ها مشخص شده و از امروز به طور رسمی فعالیت این ستاد و شورای سیاستگذاری شروع خواهد شد.

وي ابراز امیدواری کرد همه دستگاه‌های اجرایی علاوه بر وظایف ذاتی که بر عهده دارند در رابطه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به طور ویژه وارد عمل شوند تا بتوانیم کنگره‌ای در خور شأن شهدای لرستان و متناسب با نقش استان لرستان در دفاع مقدس را به بهترین شکل ممکن، برگزار کنیم.

برچسب‌ها: 
استانداري لرستان - سيد موسي خادمي - كنگره ملي ۶۳۰۰ شهيد لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم