در لرستان به مرحله کنترل بیماری نرسیده‌ایم

کد خبر: 
۱۳۴۸
استاندار لرستان در جلسه ستاد ملي مديريت بيماري كرونا؛

در لرستان به مرحله کنترل بیماری نرسیده‌ایم

سيد موسي خادمي استاندار لرستان

استاندار لرستان اظهار داشت: در استان متأسفانه هنوز به مرحله کنترل بیماری نرسیده‌ایم.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ویدیو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا که به ریاست روحانی و با حضور جمعی از وزرا و استانداران سراسر کشور برگزار شد، به نقل از رییس‌جمهور گفت: طبق آخرین گزارش‌های ارائه شده خوشبختانه با اقدامات انجام شده و همکاری خوب مردم بیماری کرونا در بیشتر استان‌ها در حال کنترل است.

وی با اشاره به ضرورت همکاری مردم در کنترل بیماری کرونا، اظهار داشت: در استان لرستان متأسفانه هنوز به مرحله کنترل بیماری نرسیده‌ایم و لازم است مردم نسبت به رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل ها بیشتر توجه داشته باشند.

وضعیت در ۴ شهرستان لرستان مطلوب نیست

استاندار لرستان ضمن تاکید بر اینکه وضعیت در ۴شهرستان استان مطلوب نیست، افزود: شهرستان‌های خرم‌آباد، دورود، بروجرد و دلفان به لحاظ بیماری شرایط مناسبی نداشته و استان را در وضعیت قرمز یا زرد قرار داده‌اند که علاوه بر تهدید سلامت مردم، مشکلات اقتصادی را نیز در پی داشته است.

خادمی در ادامه تصریح کرد: از مصوبات جلسه امروز، ساعت کاری کارمندان دولت بود که مقرر شد از ابتدای هفته آینده ادارات با تمام ظرفیت و از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۴ و ۳۰ به فعالیت خود ادامه دهند و موضوع مرخصی یک سوم کارکنان منتفی می‌شود .

وی در پایان با اشاره به دستورالعمل جدید عنوان شده با موضوع شهید خدمت، گفت: از دیگر مصوبات امروز، مطرح شدن موضوع شهید خدمت برای افرادی که در مراکز درمانی و بهداشتی بر اثر بیماری کرونا فوت می‌شوند، بود که مقرر شد در این رابطه کمیته‌ای تشکیل و پس از بررسی پرونده‌ها، در سطح ملی اقدامات نهایی انجام شود./

ايمان بيرانوند

 

 

برچسب‌ها: 
استانداري لرستان - سيد موسي خادمي - ستاد ملي مديريت بيماري كرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم