قطعه دوم محور ازنا شازند افتتاح و به بهره برداری رسید

کد خبر: 
۱۳۹۲
با حضور استاندار لرستان؛

قطعه دوم محور ازنا شازند افتتاح و به بهره برداری رسید

صبح امروز با حضور استاندار لرستان قطعه دوم از محور ازنا شازند به طول ۱۱ کیلومتر افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار زرک، سید موسی خادمی استاندار لرستان در خصوص این پروژه گفت: این محور از محورهای مهم، حادثه خیز و پرخطر استان است که از ابتدای دوره مسئولیتم همواره به عنوان یک پروژه مهم و کلیدی مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با اشاره به محدودیت اعتبارات مالی گفت: با وجود کمبود و محدودیت اعتبارات مالی هم از اعتبارات ملی و هم از اعتبارات استانی کمک‌های زیادی انجام شده تا بتوانیم پروژه را به نتیجه برسانیم و خوشبختانه با همکاری مناسب نماینده محترم شهرستان‌های دورود و ازنا توانستیم اعتبارات خوبی را در سطح ملی برای این پروژه جذب کنیم.

 استاندار لرستان در خصوص جزئیات این پروژه گفت: در حال حاضر ۳۵ کیلومتر این محور در استان کلاً تعیین تکلیف شده است و یک قطعه آن بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش می‌کنیم تا هفته دولت به نتیجه برسد. قطعه دوم به طول ۱۱ کیلومتر با اعتباری معادل ۳۰ میلیارد تومان است که امروز به بهره برداری رسید. و قطعه سوم که حدوداً کمتر از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اعتبار خوبی در بودجه امسال برای آن در نظر گرفته شده که لازم است سرعت کار را بیشتر کنیم.

خادمی تصریح کرد: بخش اصلی حادثه‌خیز این محور را همین قطعه دوم شامل می‌شود که امروز به نتیجه رسید. وی با تاکید بر تسریع در تکمیل مابقی پروژه، ابراز امیدواری کرد: با اجرای این پروژه مردم، احساس آرامش بیشتری در این جاده داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه از سال ۹۶ تاکنون در حال اجراست و در سال ۹۶ یازده میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده و در دو سال اخیر حدود ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص داده شده که امیدواریم با سرعت تمام کار را به نتیجه برسانیم./

ايمان بيرانوند

 

 

 

برچسب‌ها: 
استانداري لرستان - سيد موسي خادمي - محور ازنا شازند

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم