ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا

 مشاهده کرونای انگلیسی در لرستان
در ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح شد؛

کرونای انگلیسی وارد استان لرستان شد.

قرنطینه روستای «گرجی» شهرستان ازنا
فرماندار ازنا خبر داد؛

این روستا به دلیل شیوع کرونا قرنطینه شد.

سید موسی خادمی استاندار لرستان

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی با مجازات همراه خواهد بود، تصریح کرد: کسر حقوق و حتی تا سه ماه انفصال از خدمت در انتظار کارمندان متخلف کرونایی استان است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید موسی خادمی که در حاشیه جلسه تصویری ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا سخن می‌گفت، اظهار داشت: در این جلسه موضوعات مهمی در رابطه با آیین‌نامه تعیین مجازات عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مطرح و به تصویب رسید.

سید موسی خادمی استاندار لرستان
‍ استاندار لرستان:

استاندار لرستان گفت: سقف افزایش اجاره بهای مسکن برای لرستان تا سقف ۱۵ درصد لحاظ می‌شود و در صورت بروز هر گونه تخلف با بنگاه‌ها برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار زرک، سید موسی خادمی امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به مصوبات جدید جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: از مصوبات جلسه امروز موضوع احتمال بازگشت محدودیت‌ها بود که شهرهای در وضعیت قرمز کشور را شامل می‌شود.

استاندار لرستان در ستاد ملی مدیریت کرونا:

استاندار لرستان، روند ابتلا به بیماری کرونا در استان را افزایشی اعلام و اضافه کرد: روزانه بین ۱۹۰ تا ۲۰۰ نفر در لرستان به این ویروس مبتلا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار زرک، سید موسی خادمی امروز شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا که به ریاست حسن روحانی با محوریت وضعیت بیماری در کشور برگزار شد، گفت: متأسفانه روند ابتلا به بیماری در استان تاکنون افزایشی بوده و روزانه بین ۱۹۰ تا ۲۰۰ نفر در استان به کرونا مبتلا می‌شوند.

دبیر ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا :

دبیر ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا با بیان اینکه مهمترین دستورالعمل برای مقابله با کروناویروس، توسط مردم است، گفت: مردم باید در خانه‌ها و شهرهای خودشان بمانند، بهداشت فردی را رعایت کرده و از ارتباطات و حضور در تجمعات، پرهیز کنند. اطمینان داریم که اگر دو، سه هفته این موارد رعایت شود، شاهد معجزه در کشور و شکست کرونا خواهیم بود.
به گزارش پایگاه خبری زرک، حمیدرضا جمشیدی گفت: بر اساس تجربه‌ای که از برنامه‌های بسیج فلج اطفال...

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم