سه ماه انفصال از خدمت در انتظار کارمندان متخلف کرونایی

کد خبر: 
۱۹۱۶

سه ماه انفصال از خدمت در انتظار کارمندان متخلف کرونایی

سید موسی خادمی استاندار لرستان

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی با مجازات همراه خواهد بود، تصریح کرد: کسر حقوق و حتی تا سه ماه انفصال از خدمت در انتظار کارمندان متخلف کرونایی استان است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید موسی خادمی که در حاشیه جلسه تصویری ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا سخن می‌گفت، اظهار داشت: در این جلسه موضوعات مهمی در رابطه با آیین‌نامه تعیین مجازات عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مطرح و به تصویب رسید.

وی گفت: بر اساس این آیین‌نامه در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی در ادارات و مراکز دولتی مجازات‌هایی از قبیل تذکر، کسر حقوق و حتی تا سه ماه انفصال از خدمت، اعلام و اختیار اجرای آنها بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی گذاشته شده است .

استاندار لرستان با اشاره به اعمال مجازات تخطی اصناف از دستورالعمل‌های بهداشتی، افزود: مشاهده هرگونه عدم رعایت نکات بهداشتی در اصناف نیز جرائمی مانند تذکر، عدم تمدید پروانه فعالیت و پلمب را به دنبال خواهد داشت .

خادمی در ادامه بیان کرد: چگونگی برگزاری مراسم عزاداری محرم از دیگر موارد مطرح شده در جلسه امروز بود که نهایتاً مقرر شد برای افرادی که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند، مجازات‌هایی منظور شود .

وی، موضوع نحوه پرداخت تسهیلات کرونا به متقاضیان را از مصوبات مهم جلسه عنوان کرد و گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی، متقاضیان دریافت تسهیلات مربوط به کرونا در صورتی‌که چک برگشتی داشته باشند، مانعی در پرداخت تسهیلات نخواهند داشت و بانک‌ها موظف به همکاری در این رابطه هستند.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
سید موسی خادمی - استانداری لرستان - ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم