ورود کرونای انگلیسی به لرستان

کد خبر: 
۳۳۷۵
در ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح شد؛

 ورود کرونای انگلیسی به لرستان

 مشاهده کرونای انگلیسی در لرستان

کرونای انگلیسی وارد استان لرستان شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سید موسی خادمی استاندار لرستان در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که به ریاست دکتر روحانی رئیس‌جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور در خصوص آخرین وضعیت بیماری برگزار شد گفت: بحث شیوع سریع و فزاینده بیماری کرونا از نوع ویروس انگلیسی در استان خوزستان مهمترین مبحث امروز بود که در این جلسه بطور خاص روی استان لرستان تاکید شد که نیازمند مراقبت ویژه است چون بخش عمده‌ای از ترددهای استان خوزستان از مسیر لرستان انجام می‌شود و ارتباطات مردمی بین دو استان خیلی زیاد است. 

وی، افزود: متاسفانه طبق آخرین آمار موجود چندین مورد ویروس انگلیسی از جمله دو مورد قطعی شده در لرستان ثبت شده و ما احتمال می‌دهیم آمار ما از این مقدار بیشتر باشد. 

استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: درصد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان لرستان کمتر از ۷۰ درصد شده که این موضوع بسیار خطرناک است.

خادمی با تاکید بر اهمیت مراقبت‌ها و تشدید کنترل‌ها گفت: همچنان که از هفته پیش شروع کرده‌ایم با جدیت و تلاش نیروی انتظامی و مجموعه‌های فرمانداری کنترل از سمت خوزستان را ادامه خواهیم داد.

وی، افزود: در عین حال رعایت دستورالعمل‌ها توسط مردم، استفاده از ماسک، عدم شرکت در مراسمات عزاداری و عروسی به شکل انبوه موجب خواهد شد که سال نو را با آرامش آغاز کنیم در غیر اینصورت به طور قطع در عید مردم دچار مشکل خواهند شد. 

خادمی در خصوص اجرای محدودیت‌ها گفت: فعلا محدودیت‌ها طبق آئین‌نامه هوشمند است و مسافرت به استان‌های نارنجی و قرمز ممنوع است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - کرونا - استانداری لرستان - ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم