اداره كل حفاظت از محيط زيست لرستان

کشف یک بهله پرنده شکاری در پلدختر
رييس اداره محيط زيست پلدختر خبر داد؛

رییس اداره محیط زیست پلدختر از کشف و ضبط یک بهله پرنده شکاری از منزل یک متخلف زیست محیطی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، علی الشتری‌نژاد امروز شنبه در سخنانی اظهار داشت: بر اساس گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر زنده گیری پرندگان شکاری توسط یک متخلف زیست محیطی جهت فروش و در نهایت قاچاق این پرندگان به کشورهای ...

پلنگ در«سفیدکوه» بیش از 120 رأس دام را درید
مدیرکل محیط زیست لرستان خبر داد؛

مدیرکل محیط زیست لرستان از تلف شدن بیش از ۱۲۰ رأس دام در منطقه «سفیدکوه» خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، مهرداد فتحی بیرانوند در سخنانی با اشاره به حمله پلنگ به گله دامدار لرستانی در منطقه «سفید کوه» خرم آباد، اظهار داشت: طبق بررسی‌های صورت گرفته بیش از ۱۲۰ رأس دام به دلیل حمله پلنگ تلف شده‌اند.

قائدرحمتي:

معاون فنی حفاظت محیط زیست لرستان از پایش مداوم زیستگاههای حیات وحش استان لرستان با آغاز فصل زاد و ولد حیات وحش خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرك، نبی‌اله قائد رحمتی امروز يكشنبه اظهار داشت: گشت و کنترل و پایش مداوم زیستگاه‌ها در سطح استان لرستان و با اولویت مناطق تحت مدیریت توسط ...

نخستین روز آلودگی هوای لرستان در سال 99 / ذرات معلق در استان 1.5 برابر حد استاندارد
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان خبر داد:

خرم‌آباد - مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: هوای استان بعد از گذشت ۱۴ روز از فروردین ۹۹، امروز پنجشنبه نخستین روز آلوده را سپری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، مهرداد فتحی بیرانوند روز پنجشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به ورود موجی از گرد و غبار از سمت کشور عراق در حال حاضر هوای بیشتر شهرهای لرستان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قراردارد.

خواسته مديركل محيط زيست لرستان از مردم؛

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان بر لزوم ماندن در منزل جهت قطع زنجیره ویروس کرونا تأکید کرد و از هم‌استانی‌ها خواست روز انس با طبیعت امسال را در خانه سپری كنند.

به گزارش خبرنگار زرک، مهرداد فتحی بیرانوند امروز سه شنبه اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص کشور و انتشار ویروس کرونا، بهتر است که تمام هم استانی‌های عزیز روز انس با طبیعت امسال را در کنار خانواده و در منزل سپری کنند.

تا اطلاع بعدي؛

خرم‌آباد ـ مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: بنا به مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ورود گردشگران به تمام مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تا اطلاع بعدي ممنوع شد.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم