روز انس با طبیعت امسال را در خانه بمانيد/ با متخلفان برخورد می‌کنیم

کد خبر: 
۶۱۷
خواسته مديركل محيط زيست لرستان از مردم؛

روز انس با طبیعت امسال را در خانه بمانيد/ با متخلفان برخورد می‌کنیم

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان بر لزوم ماندن در منزل جهت قطع زنجیره ویروس کرونا تأکید کرد و از هم‌استانی‌ها خواست روز انس با طبیعت امسال را در خانه سپری كنند.

به گزارش خبرنگار زرک، مهرداد فتحی بیرانوند امروز سه شنبه اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص کشور و انتشار ویروس کرونا، بهتر است که تمام هم استانی‌های عزیز روز انس با طبیعت امسال را در کنار خانواده و در منزل سپری کنند.

وی گفت: با توجه به انتشار سریع این ویروس، بهترین راه مقابله با آن حضور در خانه و قطع زنجیره آن است که امیدواریم مردم با ماندن در منزل به خصوص در روز انس طبیعت به تسریع این امر کمک کنند.

فتحی ادامه داد: فرصت بهرمندی از مواهب طبیعت همیشه وجود دارد و لازم است در این برهه حساس جهت حفظ سلامتی جامعه و حمایت از کادر زحمتکش درمان، روز انس با طبیعت امسال را در خانه سپری کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به جلوگیری از ورود گردشگران احتمالی در روز انس با طبیعت به مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: تمام ورودی‌های این مناطق در سطح استان بسته شده است و نیروهای یگان حفاظت محیط زیست با متخلفان ورود به این مناطق به شدت برخورد خواهند کرد.

محمد نبي حسنوند / زرك

 

برچسب‌ها: 
اداره كل حفاظت از محيط زيست لرستان - مهرداد فتحي بيرانوند

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم