ورود گردشگران به مناطق تحت مدیریت محیط زیست لرستان ممنوع شد

کد خبر: 
۵۷۷
تا اطلاع بعدي؛

ورود گردشگران به مناطق تحت مدیریت محیط زیست لرستان ممنوع شد

خرم‌آباد ـ مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: بنا به مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ورود گردشگران به تمام مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تا اطلاع بعدي ممنوع شد.

به گزارش پايگاه خبري زرك، مهرداد فتحی بیرانوند اظهار کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مدیریت بیماری کرونا و با هدف جلوگیری از ازدحام شهروندان در مناطق تحت مدیریت محیط زیست لرستان و تفرجگاه‌های داخل مناطق و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کووید ۱۹، مقرر شد از ورود افراد به این مناطق ، پناهگاه حیات وحش، تالاب‌ها و اثر طبیعی ملی تا اطلاع ثانوی جلوگیری شود و هیچ‌گونه مجوزی برای ورود به مناطق تحت مدیریت صادر نشود.

وی با اشاره به اینکه همه ساله با شروع فصل بهار علاقه مندان به طبیعت و گردشگران زیادی از مناطق تحت مدیریت استان بازدید می‌کردند، افزود: به دلیل شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا ورود به مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست لرستان از  هشتم فروردین تا اطلاع بعدي بویژه در سیزده نوروز (روز انس با طبیعت) ممنوع خواهد بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمانی استان، عنوان کرد: ما مدافعان طبیعت تلاش‌های کادر درمانی را فراموش نکرده و در راستای کمک به این قشر آماده هرگونه همکاری هستیم.

 

برچسب‌ها: 
اداره كل حفاظت از محيط زيست لرستان - مهرداد فتحي بيرانوند - ويروس كرونا - گردشگري - مناطق حفاظت شده

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم