اداره كل استاندارد لرستان

ایمنی ۷۰۰ آسانسور در لرستان
مدیرکل استاندارد استان لرستان مطرح کرد؛

غیرمعتبر بودن تائیدیه آسانسور را گزارش دهید

مرضيه قنبريان مديركل استاندارد لرستان
مدیرکل استاندارد لرستان خبر داد:

مدیرکل استاندارد لرستان از تعلیق ۴۴ پروانه استاندارد واحدهای تولیدی در این استان خبر داد.

مرضيه قنبريان مديركل استاندارد لرستان
مدیرکل استاندارد لرستان خبر داد:

مدیرکل استاندارد لرستان از محکومیت یک واحد تولیدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرك، مرضیه قنبریان گفت: بر اساس رای صادره در تیر ماه سال جاری، یک واحد تولیدی که در زمینه تولید مصالح ساختمانی فعالیت دارد، به پرداخت هشتاد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی افزود: محکومیت واحد تولیدی مذکور به دلیل تولید و عرضه فرآورده بتن آماده، بدون دریافت پروانه استاندارد بوده است.

به علت تولید بدون دریافت نشان استاندارد؛

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: خط تولید دو واحد تولیدی مصالح ساختمانی در لرستان به دلیل تولید بدون دریافت نشان استاندارد، پلمب شد.

به گزارش خبرنگار زرك، مرضیه قنبریان امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از بازرسی کارشناسان اداره کل استاندارد و ارائه تذکر و اخطار به واحدهای تولیدی و عدم توجه به استانداردسازی فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری، خط تولید دو واحد تولیدی که در زمینه تولید مصالح ساختمانی فعالیت داشتند، پلمب شد.

قطع انشعاب گاز جایگاه CNG غیراستاندارد در لرستان
مدیرکل استاندارد لرستان خبر داد:

مدیرکل استاندارد لرستان از قطع انشعاب گاز یک جایگاه CNG در لرستان به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی و استانداردسازی، خبر داد.

کنترل برچسب انرژی لوازم خانگی بازار لرستان
مدیرکل استاندارد لرستان خبر داد:

مدیرکل استاندارد لرستان از بررسی ۴۷ برچسب انرژی لوازم خانگی موجود در بازار استان در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري زرك، مرضیه قنبریان امروز پنجشنبه در سخنانی گفت: در بهار امسال، در بازرسی از ۱۵ واحد صنفی، برچسب انرژی ۴۷ وسیله خانگی از جمله یخچال، کولرآبی، آبگرمکن گازسوز، اجاق گاز، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، جارو برقی، و ... کنترل شد.

بازرسی کارشناسان استاندارد از واحدهای تولیدی لرستان
مدیرکل استاندارد لرستان تشریح کرد:

مدیرکل استاندارد لرستان از بازرسی و نظارت بر فعالیت واحدهای تولیدی این استان خبر داد و گفت: در سه ماهه اول سال جاری ۱۵۷ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار زرك، مرضیه قنبریان امروز چهارشنبه در سخنانی گفت: در سه ماهه اول سال جاری ۱۵۷ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی تحت پوشش و تأسیسات گاز پرکنی استان انجام شد.

۹ گواهی‌نامه انطباق معیار مصرف انرژی برای واحدهای تولیدی صادر شد
مدیرکل استاندارد لرستان‌:

مدیرکل استاندارد لرستان‌ گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ گواهی‌نامه انطباق معیار مصرف انرژی برای واحدهای تولیدی انرژی بر استان صادر شده است.

به گزارش پايگاه خبري زرك، مرضیه قنبریان امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: واحدهای تولیدی مشمول مقررات استانداردهای اجباری معیار مصرف انرژی در فرآیند تولید، بر اساس مصوبات شورای عالی استاندارد، ملزم به رعایت الزامات معیارهای مصرف انرژی در فرآیند تولیدی می‌باشند.

ظرف یک ماه آینده؛

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: واحدهای تولید مصالح ساختمانی فاقد پروانه استاندارد در این استان حداکثر ظرف یک ماه آینده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار زرك، مرضیه قنبریان شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه شورای استاندارد لرستان اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد در خصوص مصالح ساختمانی که در استان تولید می‌شود و فاقد پروانه استاندارد است توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت حداکثر ظرف مدت یک ماه اقدام و مجوز واحدهای مذکور باطل و تعطیل شوند.

مرضيه قنبريان مديركل استاندارد لرستان
مديركل استاندارد لرستان خبر داد؛

مدیرکل استاندارد لرستان از جعلي بودن نشان استاندارد نمک خوراکی با نام‌های «سورت» و «گالش» خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، مرضیه قنبریان صبح دوشنبه که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار داشت: در بازرسی کارشناسان از مراکز عرضه مشخص گردید فرآورده نمک خوراکی با نام‌های تجارتی «سورت» و «گالش»، دارای نشان استاندارد جعلی است.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم