ممنوعیت برگزاری مراسم در تالارهای لرستان

کد خبر: 
۲۹۷
مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد:

ممنوعیت برگزاری مراسم در تالارهای لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم و تجمع در تالارهای استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار زرک، سید امین قاسمی که در جمع رسانه‌ها سخن می‌گفت، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در لرستان تا اطلاع بعدی برگزاری هر گونه مراسم و تجمع در تالارها و تاسیسات گردشگری استان ممنوع است.
وی با بیان اینکه تراکم جمعیتی بالا در مراسم می‌تواند آن را به کانون انتقال آلودگی بین مهمانان و کارکنان تبدیل کند، افزود: به منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع و انتقال این ویروس تا اطلاع ثانویه فعالیت تمام تالارها و تاسیسات گردشگری استان تعطیل خواهد بود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه از این پس هیچ تالاری حق عقد قرارداد برای برگزاری مراسم و تجمعات را ندارد بیان کرد: در صورتی که پیش از این اطلاعیه، تالارها و تاسیسات گردشگری استان اقدام به عقد قرارداد برای برگزاری هر گونه مراسم کرده اند باید آن را لغو و هیچ‌گونه وجهی از طرف مقابل دریافت نخواهد کرد.
قاسمی با اشاره به اینکه در صورت بروز هر گونه تخلف در این زمینه با صاحبان تاسیسات گردشگری برخورد می‌شود، اضافه کرد: مردم در صورت هر گونه تخلف می‌توانند موضوع را به معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اطلاع دهند.

 

برچسب‌ها: 
تالار عروسی - تجمع - کرونا - لرستان - اداره کل میراث فرهنگی لرستان - ممنوع

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم