رفع موانع پیش روی روند رسیدگی به دعاوی باید مد نظر باشد

کد خبر: 
۱۲۹
رییس کل دادگستری لرستان:

رفع موانع پیش روی روند رسیدگی به دعاوی باید مد نظر باشد

رییس کل دادگستری لرستان تأکید کرد: رفع موانع و مشکلات پیش روی روند رسیدگی به دعاوی از جمله خدماتی است که بایستی همواره مدنظر باشد.
به گزارش خبرنگار زرک، محمّد رزم در حاشیه ملاقات مردمی با تأکید بر این‌که رفع موانع و مشکلات پیش روی روند رسیدگی به دعاوی از جمله خدماتی است که بایستی همواره مدنظرباشد، تصریح کرد: خوشبختانه از زمان تصدی ریاست قوّه قضاییه حضرت آیت‌اله رییسی شاهد اقدامات خوبی در دستگاه قضایی بوده‌ایم.
وی ادامه داد: با اجرای برنامه‌های بهسازی در ساختار دستگاه قضایی در آینده شاهد رویکرد مناسب‌تری در تمامی حوزه‌های دستگاه قضایی خواهیم بود و قطعاً طرح تحول دستگاه قضایی ثمرات ارزشمندی دارد.
رییس شورای قضایی استان اضافه کرد: در مجموعه قضایی استان لرستان نیز در بحث سند تحول فعالیت‌های خوبی صورت پذیرفته است.
رزم در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انتخاب نمایندگان اصلح و بویژه کسانی که وامدار فرد یا گروه‌ها نباشند حقی است که مردم به درستی انجام دهند لیکن تا تاریخ انتخابات فرصت مناسبی برای عموم مردم است تا تحقیقات اولیه کاندیداها را انجام دهند در واقع نمایندگان شایسته با استقلال عمل در جهت پیگیری و تصویب قوانین کارآمد و بهنگام و با هدف خدمت به مردم به طورشبانه روز تلاش می‌کنند.
وی در پایان از آمادگی دادگستری لرستان در برگزاری انتخابات خبرداد و بیان کرد: دستگاه قضایی به عنوان دستگاهی مستقل، ولایتمدار و مردمی همواره بدون جانبداری از افراد و احزاب در روند اجرای صحیح انتخابات نقش بسزایی دارد.

 

برچسب‌ها: 
دادگستری لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم