تخصیص منابع برای معرفی جاذبه‌های گردشگری لرستان

کد خبر: 
۱۹۷
معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی خبر داد:

تخصیص منابع برای معرفی جاذبه‌های گردشگری لرستان

تهران ـ معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تخصیص منابع برای معرفی جاذبه‌های گردشگری لرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار زرک، محمد خیاطان در حاشیه بازدید از غرفه لرستان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران، معرفی استان‌های غرب کشور را یکی از اهداف تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی دانست.
وی در این خصوص گفت: تبلیغات یکی از ابزارهای مهم شناساندن جاذبه های گردشگری به هموطنان و گردشگران خارجی است که این وزارتخانه برای توسعه گردشگری بخصوص در غرب کشور به این موضوع اهتمام دارد.
معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌ لازم و همکاری سازمان برنامه و بودجه در لایحه بودجه سال ۹۹ اعتبارات مناسبی برای تبلیغات اختصاص داده شده که امیدواریم این لایحه در صحن مجلس تصویب شود.
خیاطان، یکی از اهداف تبلیغات گردشگری معرفی استان‌های غرب کشور دانست و افزود: برای انجام این مهم منابع خوبی را به این استان‌ها اختصاص خواهیم داد.
دکتر خیاطیان در پایان لرستان را قطب گردشگری طبیعت دانست و تصریح کرد: به طور حتم برای معرفی جاذبه‌های گردشگری لرستان منابع خوبی را تخصیص خواهیم داد.
یعقوب دالوند/ زرک

 

برچسب‌ها: 
اداره کل میراث فرهنگی لرستان - محمد خیاطان - قطب گردشگری طبیعت

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم