با ماندن در منزل زنجیره انتقال «کرونا» را قطع کنیم

کد خبر: 
۳۵۶
توصیه‌های بهداشتی عضو شورای شهر خرم‌آباد:

با ماندن در منزل زنجیره انتقال «کرونا» را قطع کنیم

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد خطاب به شهروندان گفت: با حفظ آرامش، رعایت موارد بهداشتی و ماندن در منزل زنجیره انتقال کرونا ویروس را قطع کنیم.
به گزارش خبرنگار زرک، زهرا نظری که در نود و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد سخن می‌گفت، اظهار داشت: طی هفته جاری اوج شیوع ویروس کرونا را در کشور داریم و به منظور پیشگیری از اپیدمی‌های غیر قابل کنترل این بیماری نیاز به عزم و همت همگانی داریم.
وی با تأکید بر اینکه اگر مردم موارد بهداشتی و ماندن در خانه را رعایت نکنند به طور قطع آمار مبتلایان به کرونا ویروس به صورت تصاعدی بالا خواهد رفت، توصیه کرد: با حفظ آرامش و رعایت موارد بهداشتی و ماندن در منزل زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنیم.

کنترل کرونا به همکاری مردم نیاز دارد
این عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد یادآور شد: کنترل این بیماری نیاز به همکاری تک تک افراد جامعه دارد خوشبختانه مردم خیلی بهتر از گذشته با رعایت بهداشت فردی، برای کنترل ویروس کرونا گام برداشته‌اند.
 نظری بیان داشت: به طور قطع مسئولان بدون کمک مردم کاری نمی‌توانند انجام دهند فقط می‌توانند ظرفیت‌ها و امکانات لازم را فراهم آورند و این مردم هستند که می‌توانند از اپیدمی شدن این ویروس پیشگیری کنند
وی در ادامه سخنان خود گفت: وظیفه ما به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد نظارت بر انجام امور مربوط به نحوه‌ی ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی، معابر پرتردد و میادین میوه و تره بار توسط شهرداری است.
نظری در پایان از پرستاران، پزشکان و کادر درمانی که شبانه روز خود را وقف مبارزه با ویروس کرونا و محافظت از سلامت شهروندان نموده‌اند قدردانی کرد.

 

 

برچسب‌ها: 
زهرا نظری - شورای اسلامی شهر خرم آباد - عملیات ضدعفونی - شهرداری خرم آباد - کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم