انتخاب کارشناس باید در مسیر صحیح و نظام‌مند باشد

کد خبر: 
۱۲۷
رییس هیأت مدیره کانون کارشناس رسمی دادگستری لرستان:

انتخاب کارشناس باید در مسیر صحیح و نظام‌مند باشد

رییس هیأت مدیره کانون کارشناس رسمی دادگستری لرستان گفت: انتخاب کارشناس باید در مسیر صحیح و نظام‌مند باشد.
به گزارش پایگاه خبری زرک به نقل از روابط عمومی کانون، حجت والیزاده در جلسه با مدیر شعب بانک تجارت لرستان اظهار داشت: انتظار داریم که در حوزه‌ی ارزیابی‌ها، انتخاب کارشناس در مسیر صحیح، قانونی و نظام‌مند خودش صورت بگیرد.
وی با اشاره به این مساله که بعضا در زمینه‌ی ارزیابی‌ها دقت‌نظر کافی صورت نمی‌گیرد، افزود: اگر این پروسه نظام‌مند و در مسیر قانونی خودش اتفاق نیفتد باعث بروز سوءاستفاده می‌شود که در نهایت به نفع هیچ کس نیست.
رییس هیأت مدیره کانون کارشناس رسمی دادگستری لرستان با تاکید بر دغدغه‌های قوه قضاییه در مورد انجام امور کارشناسی دقیق، تصریح کرد: خوشبختانه در کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان، در همه‌ی زمینه‌ها مجرب‌ترین کارشناسان حضور دارند و در این زمینه هیچ کمبود و مشکلی وجود ندارد.
والیزاده بیان داشت: انتظار داریم مدیران محترم بانک‌ها در زمینه‌ی ارجاع امور کارشناسی حوزه‌ی مسئولیت‌شان بر اساس قانون از کانال رسمی کانون کارشناسان رسمی دادگستری اقدام نمایند و از ارجاع مستقیم به افراد و کارشناسان خودداری نمایند.

مدیر شعب بانک تجارت استان لرستان:
علاقمندیم با این تشکل خوشنام ارتباط و تعامل داشته باشیم
گفتنی است در این جلسه، مدیر شعب بانک تجارت لرستان نیز با تبریک انتخاب حجت والیزاده به ریاست کانون کارشناسان رسمی دادگستری اظهار داشت: خوشبختانه زمینه‌ی همکاری و تعامل وجود دارد و ما علاقمندیم با این تشکل خوشنام ارتباط و تعامل داشته باشیم.
علی نعمتی با اشاره به تفاهم‌نامه‌ی بانک تجارت و شورای عالی کارشناسان کشور گفت: خوشبختانه در زمینه‌ی ارزیابی‌های کارشناسی فقط از کانال کانون کارشناسان رسمی دادگستری اقدام می‌کنیم.
وی افزود: شاید در گذشته با توجه به ارتباطات تنگاتنگی که کارشناسان با بانک داشته‌اند، راسا اقداماتی صورت گرفته باشد، اما از سال ۹۶ که اختیار این امور به خود مناطق واگذار شده، فقط از طریق ارجاع به کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اقدام می‌کنیم.
نعمتی با اشاره به اینکه کارشناسی املاک بانک باید سه نفره باشد، تصریح کرد: در این زمینه حتی به کارشناسان خودِ بانک هم که عضو کانون هستند، رأسا کار کارشناسی ارجاع نمی‌دهیم، چرا که ممنوعیت قانونی داریم.
 

 

 

برچسب‌ها: 
کانون کارشناس رسمی دادگستری لرستان - حجت والیزاده

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم