هیچ مدیری حق شکایت از خبرنگاران را ندارد / انتقاد باید همراه با ارائه راهکار باشد

کد خبر: 
۱۸۴۲
فرماندار الیگودرز:

هیچ مدیری حق شکایت از خبرنگاران را ندارد / انتقاد باید همراه با ارائه راهکار باشد

هیچ مدیری حق شکایت از خبرنگاران را ندارد / انتقاد باید همراه با ارائه راهکار باشد

فرماندار الیگودرز با تاکید بر اینکه هیچ مدیری حق شکایت از خبرنگاران را ندارد، گفت: انتقاد باید همراه با ارائه راهکار باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری زرک؛ حمید کشکولی در تجلیل از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران شهرستان الیگودرز اظهار داشت: خبرنگاران مطالبات مردم را در چارچوب اخلاق و انصاف بیان نمایند.

وی، تعهد و تخصص را لازمه فعالیت خبرنگاری دانست و افزود: انتقاد باید همراه با ارائه راهکار باشد و رسانه‌ها سعی کنند ضمن افزایش سطح کیفی اخبار دقت و صحت را فدای سرعت نکنند.

فرماندار الیگودرز ادامه داد: در برهه‌ای که رسانه‌‌های بیگانه کشور را بمباران رسانه‌ای می‌کنند نقش رسانه‌های داخلی در آگاهی بخشی و امید بخشی به جامعه تاثیر گذار و ارزشمند است.

کشکولی همچنین از فرهنگ سازی و آموزش تخصصی رسانه‌ای بعنوان دو مقوله مهم یاد کرد و یادآور شد: رسانه‌ها نقش مهمی در هدایت افکار عمومی دارند و به نوعی نظارت بر عملکرد مسوولان باید از جمله کارکردهای رسانه‌ها باشد.

وی با تاکید بر مطالبه گری خبرنگاران از مسوولان گفت: هیچ مدیری حق شکایت از خبرنگاران را ندارد، اما خبرنگاران هم باید اخلاق را رعایت نمایند.

فرماندار الیگودرز به مشکل قطع شبکه‌های دیجیتال در این شهرستان اشاره نمود و افزود: این مشکل ناشی از قطع مکرر برق است و در پی مطالبه گری مردم و رسانه‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد علاوه بر تهیه و نصب ژنراتور برق جهت ایستگاه عسگران آنتن تقویت نیز در تپه یال نصب شود.

کشکولی در پایان از تلاش و اطلاع رسانی خبرنگاران در مباحث مختلف قدردانی نمود.

سیامک سعیدی

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
فرمانداری الیگودرز - حمید کشکولی - روز خبرنگار

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم