عزم هیات مدیره بر شفاف‌سازی است

کد خبر: 
۱۹۳۳
رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان:

عزم هیات مدیره بر شفاف‌سازی است

حجت والیزاده رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان تاکید کرد: در همه‌ی ابعاد و قسمت‌ها از جمله سیستم ارجاع کارشناسی عزم هیات مدیره بر شفاف‌سازی است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت والیزاده که در جلسه هیات مدیره کانون سخن می‌گفت با اشاره به کم و کاست‌های موجود کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان، بر اصلاح ساختار و رفع مشکلات تاکید کرد و اظهار داشت: برای اولین بار و پس از گذشت ۱۴ سال از تاسیس کانون، یک مؤسسه حسابرسی گروه الف در کانون مستقر و مشغول حسابرسی است که تا چند روز آینده گزارش نهایی‌شان آماده می‌شود.

وی با تاکید بر پرهیز از فردمحور بودن سیستم افزود: ساختار نباید قائم به فرد باشد و بر همین اساس ضروری است با ایجاد تغییرات و اصلاحات لازم، منظم، منطقی و حساب‌شده عمل کند.

والیزاده به اهمیت شفاف‌سازی به عنوان پایه‌ی انجام اصلاحات مفید اشاره و تصریح کرد: در تلاش هستیم به جایی برسیم که سیستم ارجاع امر کارشناسی کاملا سیستماتیک باشد و هیچ گونه حرف و حدیثی در این زمینه وجود نداشته باشد.

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان بیان داشت: از آنجا که قلب هر دستگاهی حسابداری و امور مالی است اصلاحات و تغییرات را از آنجا آغاز کرده‌ایم و خوشبختانه تا به امروز در این زمینه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که به زودی گزارش آن به اطلاع کارشناسان محترم خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 
حجت والیزاده - کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم