ضرورت تجهیز و تغییر ساختمان ستاد فرماندهی بروجرد

کد خبر: 
۸۹۳
فاطمه مقصودی در ديدار با فرمانده انتظامی لرستان مطرح شد:

ضرورت تجهیز و تغییر ساختمان ستاد فرماندهی بروجرد

فاطمه مقصودی در دیدار با سردار مهدیان نسب

منتخب مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، تجهیز و تغییر ساختمان ستاد فرماندهی شهرستان را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار زرک، فاطمه مقصودی در دیدار با سردار مهدیان نسب، با فرمانده انتظامی لرستان، با تاکید بر اهمیت نظم و امنیت در جامعه اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره حامی و برقرارکننده نظم و امنیت در جامعه بوده و در این راه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه تلاش‌های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه ستودنی است، تصریح کرد: شهرستان بروجرد نیز به دلیل قرار گرفتن در مسیر سراسری و همچنین گستردگی جغرافیایی از اهمیت بالایی برخوردار است که نیروی انتظامی در تامین امنیت و همچنین افزایش امنیت این منطقه در همه حال در تلاش است.

این نماینده مجلس یازدهم ادامه داد: امیدواریم نیروی انتظامی لرستان نیز با در نظر گرفتن اهمیت و جایگاه شهرستان بروجرد نسبت به افزایش تجهیزات و امکانات و همچنین تغییر در ساختمان ستاد فرماندهی شهرستان اقدام کند.

بروجرد در شاخص‌های انتظامی جایگاه خوبی دارد

فرمانده انتظامی لرستان نیز در این دیدار؛ شهرستان بروجرد را شهر فرزانگان دانست و گفت: بروجرد از دیرباز مورد توجه علما و اندیشمندان بوده است.

سردار مهدیان‌نسب افزود: شهرستان بروجرد در امنیت و شاخص‌های انتظامی از جایگاه خوبی برخوردار است و مردم از امنیت بوجود آمده رضایت دارند.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی با منتخب مردم در بروجرد و اشترینان؛ در آینده نزدیک طرح‌های خوبی در این شهرستان اجرا می‌شود.

فرماندهی انتظامی لرستان ابراز امیدواری کرد: با حمایت‌های نمایندگان منتخب مردم در مجلس‌ شورای اسلامی بتوان در راستای تامین و به‌روزرسانی تجهیزات و امکانات پاسگاه‌ها و اماکن انتظامی اقدامات موثری انجام شود.

 

برچسب‌ها: 
فرماندهي انتظامي لرستان - سردار مهديان نسب - فاطمه مقصودي - نماينده بروجرد و اشترينان - مجلس شوراي اسلامي

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم