سردار مهديان نسب

سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان
فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛

فرمانده انتظامي لرستان از كشف کشمش و مغز گردوی قاچاق در شهرستان بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سردار «حاجی محمد مهدیان نسب» ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا ماموران پلیس بروجرد حین كنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی یک دستگاه کامیون را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی مذکور ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم کشمش و ۴۵۰ کیلوگرم مغز گردو فاقد مجوز کشف شد.

کشف و پلمب انبار احتکار لاستیک خودروی سبک در خرم‌آباد
فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛

فرمانده انتظامی لرستان از کشف و پلمب انبار احتکار لاستیک خودروی سبک در مرکز این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سردار محمد مهدیان نسب امروز شنبه در جمع خبرنگاران از کشف یک انبار لاستیک خودروی سبک در خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع پلیس با مفسدان اقتصادی، مأموران کلانتری ۱۸ گلدشت این شهرستان پس از رصدهای صورت گرفته موفق به شناسایی یک انبار لاستیک خودرو شدند.

سردار محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامي لرستان
فرمانده انتظامی استان در نشست با خبرنگاران خبر داد؛

فرمانده انتظامی لرستان، دلیل عمده تیراندازی‌ها را اختلاف خانوادگی، چرای دام، مباحث قومی، اختلاف ملکی و... عنوان کرد و گفت: خوشبختانه دستگاه قضایی نیز در این رابطه همکاری لازم داشته و تاکنون با این امر برخورد جدی داشته است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سردار محمد مهدیان‌نسب، عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان با تبریک فرارسیدن هفته ناجا ...

سردار محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامي لرستان

فرمانده انتظامی لرستان، روز شمار هفته ناجا در سال ۹۹ استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سردار محمد مهدیان نسب، عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا، روزشمار این هفته را تشریح و تصریح کرد: برنامه‌های امسال با شعار «با هم برای امنیت و سلامت» و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از ۲۷ مهر تا ۲ آبان در استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

سردار محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامي لرستان
فرمانده انتظامي استان خبر داد؛

فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۲۰ هزار عدد انواع داروهای غیر مجاز در مرکز این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سردار حاجی محمد مهدیان‌نسب، روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح مقابله با توزیع داروهای غیر مجاز و در پي کسب خبري مبني بر فعاليت ۳ نفر در امر تهیه و توزیع قرص‌های غیرمجاز و خارج از شبکه درمانی در خرم‌آباد رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر و امنیت عمومی لرستان قرار گرفت.

سردار محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامي لرستان
فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، سردار حاجی‌محمد مهدیان نسب اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان و مفسدان اقتصادی، ماموران کلانتری ۱۹ بدرآباد شهرستان خرم‌آباد حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی  یک دستگاه خودرو کامیون را متوقف کردند.

سردار محمد مهدیان نسب فرماندهي انتظامي لرستان
فرمانده انتظامي لرستان:

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۵میلیارد ریال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري زرك؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان، حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروکامیون ولوو را در محور خرم‌آباد- پلدختر متوقف کردند.

کشف 101 کیلوگرم تریاک در لرستان
فرمانده انتظامي لرستان خبر داد ؛

فرمانده انتظامي استان از كشف ۱۰۱ کيلوگرم تریاک و دستگیری ۳ سوداگر مرگ در محور "خرم آباد - بروجرد" خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی از ورود محموله مواد مخدر از سمت جنوب  به شهرستان "خرم آباد"  مطلع  و بلافاصله وارد عمل شدند.

 كشف تخم مرغ فاسد در الیگودرز
فرمانده انتظامي لرستان خبر داد ؛

فرمانده انتظامي لرستان از کشف تخم‌ مرغ فاسد در شهرستان الیگودرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، سردار  "حاجی محمد مهدیان نسب" اظهار داشت : ماموران ایست و بازرسی خمه الیگودرز حين كنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتي «اصفهان – الیگودرز» به يك دستگاه کامیون ایسوزو مظنون شده و آن را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي لرستان ادامه داد: ماموران در بازرسي از خودرو مذکور ۲ تن و ۷۰۰ کیلو تخم مرغ فاسد کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

سردار محمد مهدیان نسب فرماندهي انتظامي لرستان

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو حامل تجهیزات پزشکی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان "خرم آباد " خبر داد .

به گزارش خبرنگار زرک، سردار  "حاجی محمد مهدیان نسب" در تشریح این خبر بیان داشت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا  و مفسدان اقتصادی ، ماموران انتظامی خرم آباد حین گشت زنی  در محورهای مواصلاتی کمربندی شهرستان به یک دستگاه خودرو وانت مزدا  مظنون شده و آن را متوقف کردند .

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم