تشریح روز شمار هفته ناجا در لرستان

کد خبر: 
۲۱۴۰

تشریح روز شمار هفته ناجا در لرستان

سردار محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامي لرستان

فرمانده انتظامی لرستان، روز شمار هفته ناجا در سال ۹۹ استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سردار محمد مهدیان نسب، عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا، روزشمار این هفته را تشریح و تصریح کرد: برنامه‌های امسال با شعار «با هم برای امنیت و سلامت» و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از ۲۷ مهر تا ۲ آبان در استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی، به علت انتخاب این شعار برای هفته ناجا در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: در عرصه‌های مختلف زندگی بشر تغییرات اجتماعی گسترده‌ای صورت گرفته که بر حوزه امنیت عمومی اثرگذار بوده است و همچنین با توجه به شیوع و همه گیری ویروس کرونا و ضرورت تلاش جمعی برای پیشگیری و مبارزه با این ویروس منحوس موجب شد تا شعار «با هم برای امنیت و سلامت» را برای هفته ناجای امسال انتخاب کنند هرچند همکاران ما در این برهه از زمان در کنار مدافعان سلامت در ایجاد محدودیت کرونایی و رعایت فاصله اجتماعی همیشه همراه و همگام بوده است.

فرمانده انتظامی لرستان با اعلام اینکه روزهای هفته نیروی انتظامی امسال باعنوان «حفظ ارزش‌ها، ولایت‌مداری، پلیس در تراز انقلاب اسلامی» آغاز می‌شود، گفت: برنامه‌های روز یکشنبه ۲۷ مهر با شعار «اقتدار توام با رأفت، هوشمندی و خدمت صادقانه» دنبال و برای روز دوشنبه ۲۸ مهرماه شعار «مشارکت عمومی، پیشگیری اجتماعی و توسعه امنیت» برگزیده شده است.

مهدیان نسب ادامه داد: برای روز سه شنبه ۲۹ مهر عنوان «امنیت اقتصادی، کمک به تولید، آسایش عمومی» در نظر گرفته شده و روز چهارشنبه ۳۰ مهر نیز «آموزش همگانی، نظم و قانون‌مداری، فرهنگ ترافیک» نامگذاری شده است.

وی افزود: برای پنجشنبه اول آبان‌ماه در روز شمار هفته ناجا، شعار «مرزبانی، ایثار و جوانمردی، همگامی با مرزنشینان» و برای روز جمعه دوم آبان نیز عنوان «سلامت خانواده، فضای مجازی پاک، جامعه امن» را برگزیده‌ایم.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
سردار مهديان نسب - فرماندهی انتظامی لرستان - هفته ناجا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم