فرماندهي انتظامي لرستان

كشف موتور و خودرو مسروقه
فرمانده انتظامی کوهدشت خبر داد:

فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری ۹۸ متهم در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سرهنگ نبی الله قاسمی روز شنبه اظهار داشت: تداوم اجرای طرح‌های امنیت بخش پلیس با هدف پیشگیری از رفتارهای نابهنجار و افزایش آرامش و امنیت عمومی از جمله اولویت‌هایی است که با جدیت در برنامه‌ریزی‌ها مورد تاکید قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح ۹۸ متهم در جرائم مختلف دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

سردار محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامي لرستان
فرمانده انتظامي استان خبر داد؛

فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۲۰ هزار عدد انواع داروهای غیر مجاز در مرکز این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سردار حاجی محمد مهدیان‌نسب، روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح مقابله با توزیع داروهای غیر مجاز و در پي کسب خبري مبني بر فعاليت ۳ نفر در امر تهیه و توزیع قرص‌های غیرمجاز و خارج از شبکه درمانی در خرم‌آباد رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر و امنیت عمومی لرستان قرار گرفت.

دستگیری عامل شرارت در مسکن مهر خرم‌آباد
فرمانده انتظامی خرم‌آباد خبر داد؛

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری عامل شرارت و قدرت‌نمایی در مسکن مهر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرك، سرهنگ عباس دولتشاهی امروز شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در مسکن مهر، بلافاصله اکیپی جهت صحت و سقم موضوع به محل اعزام که مشاهده می‌شود تعداد ۲ نفر به وی معلوم با در دست داشتن سلاح سرد با همسایگان خود درگیر و در حال تخریب تجهیزات ساختمان هستند.

سردار محمد مهدیان نسب فرماندهي انتظامي لرستان
فرمانده انتظامي لرستان:

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۵میلیارد ریال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري زرك؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان، حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروکامیون ولوو را در محور خرم‌آباد- پلدختر متوقف کردند.

کشف 101 کیلوگرم تریاک در لرستان
فرمانده انتظامي لرستان خبر داد ؛

فرمانده انتظامي استان از كشف ۱۰۱ کيلوگرم تریاک و دستگیری ۳ سوداگر مرگ در محور "خرم آباد - بروجرد" خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی از ورود محموله مواد مخدر از سمت جنوب  به شهرستان "خرم آباد"  مطلع  و بلافاصله وارد عمل شدند.

قتل دندانپزشک خرم‌آبادی با ضربات چاقو
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي لرستان خبر داد؛

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان از قتل دندانپزشک خرم‌آبادی با ضربات چاقو خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري زرك، سرهنگ رضا شیراوژن شامگاه شنبه با اشاره به قتل دكتر رضا طولابي دندانپزشک خرم‌آبادی، اظهار داشت: این اتفاق ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز شنبه رخ داده است.

وی با بیان اینکه دكتر طولابي با ضرب چاقو به قتل رسیده است، عنوان کرد: پرونده این قتل در دست بررسی بوده و پلیس نیز در صحنه قتل حضور دارد.

 كشف تخم مرغ فاسد در الیگودرز
فرمانده انتظامي لرستان خبر داد ؛

فرمانده انتظامي لرستان از کشف تخم‌ مرغ فاسد در شهرستان الیگودرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، سردار  "حاجی محمد مهدیان نسب" اظهار داشت : ماموران ایست و بازرسی خمه الیگودرز حين كنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتي «اصفهان – الیگودرز» به يك دستگاه کامیون ایسوزو مظنون شده و آن را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي لرستان ادامه داد: ماموران در بازرسي از خودرو مذکور ۲ تن و ۷۰۰ کیلو تخم مرغ فاسد کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

سردار محمد مهدیان نسب فرماندهي انتظامي لرستان

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو حامل تجهیزات پزشکی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان "خرم آباد " خبر داد .

به گزارش خبرنگار زرک، سردار  "حاجی محمد مهدیان نسب" در تشریح این خبر بیان داشت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا  و مفسدان اقتصادی ، ماموران انتظامی خرم آباد حین گشت زنی  در محورهای مواصلاتی کمربندی شهرستان به یک دستگاه خودرو وانت مزدا  مظنون شده و آن را متوقف کردند .

سردار محمد مهدیان نسب فرماندهي انتظامي لرستان
فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛

فرمانده انتظامی لرستان از انهدام سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، سردار محمد مهدیان نسب امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر افزود: در این رابطه ۳۳۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سردار مهديان نسب فرمانده انتظامي لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از کشف مواد خوراکی دپو شده به ارزش ۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال در شهرستان بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب در تشریح این خبر گفت: در اجرای مبارزه قاطع با قاچاقچیان کالا و حمایت از تولیدات داخلی، ماموران پلیس  بروجرد در عملیاتی مشترک با اداره تعزیرات حکومتی شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی یک انبار دپوی کالای قاچاق را شناسایی کردند.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم