مجلس شوراي اسلامي

علی امامی راد نماینده مردم کوهدشت و رومشکان شد
رئیس ستاد انتخابات استان:

كاظمي منتخب مردم پلدختر و معمولان شد

«سید حمیدرضا کاظمی» ريیس مجمع نمایندگان لرستان شد
با راي نمايندگان استان؛

سید حمیدرضا کاظمی با رای نمایندگان لرستان در مجلس ريیس مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش پايگاه خبري زرك، سید حمیدرضا کاظمی با اجماع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، به عنوان اولین ريیس مجمع نمایندگان این استان در نهادقانونگذاری کشور انتخاب شد.

منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس یازدهم:

منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس یازدهم، مشکلات این دو شهرستان را ناشی از سوء مدیریت‌ گذشته دانست.

به گزارش خبرنگار زرک، یحیی ابراهیمی که در جمع رؤسای برخی ادارات دلفان که با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات استان برگزار شد، گفت: شهرستان‌های سلسله و دلفان بیشترین فاصله را از نظر شاخص‌ها با نُرم کشوری دارد و این ناشی از سوء مدیریت گذشته است.

فاطمه مقصودي:

منتخب مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بر مرتفع شدن فوری مشکلات کارخانه نساجی بروجرد و کارگران آن تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار زرک، فاطمه مقصودی در دیدار با علی آشتاب، مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان، با بررسی شرایط موجود کارخانه نساجی بروجرد خواستار برطرف شدن فوری ...

فاطمه مقصودی در دیدار با سردار مهدیان نسب
فاطمه مقصودی در ديدار با فرمانده انتظامی لرستان مطرح شد:

منتخب مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، تجهیز و تغییر ساختمان ستاد فرماندهی شهرستان را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار زرک، فاطمه مقصودی در دیدار با سردار مهدیان نسب، با فرمانده انتظامی لرستان، با تاکید بر اهمیت نظم و امنیت در جامعه اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره حامی و برقرارکننده نظم و امنیت در جامعه بوده و در این راه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

بازديد رضا خالقي و يحيي ابراهيمي از پروژه هاي راهسازي سلسله

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اعلام کرد: زیرگذر جاده فیروزآباد الشتر ۷۵ درصد پیشرفت کاری دارد.

به گزارش خبرنگار زرک، رضا خالقی كه به همراه «يحيي ابراهیمی» نماینده منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس یازدهم از روند اجرای پروژه‌های راهسازی در این شهرستان بازدید كرده بود، در خصوص زیرگذر فیروزآباد الشتر گفت: این پروژه با ۱۲۰۰ متر طول، دولاین کند رو، دو دستگاه پل دوربرگردان، ۴۵۰ شمع بتنی و ۲۴۰۰ ...

عباس گودرزي نماينده مردم بروجرد و اشترينان در مجلس شوراي اسلامي
نماینده مرم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

نماینده مرم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری موضوع کارگران بیکار شده‌ی کارخانه نساجی بروجرد از طریق دیپلماسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، عباس گودرزی امروز جمعه در سخنانی به بیکار شدن کارگران کارخانه‌ی نساجی بروجرد با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان اشاره کرد و خطاب به آنها گفت: در جریان مسائل اخیر کاری شما هستم؛ مطمئن باشید بنده نسبت به کارگران و حقوق آنها بی‌تفاوت نبوده و نیستم ...

ديدار فاطمه مقصودي نماينده بروجرد و شاترينان با مديركل ميراث فرهنگي لرستان

منتخب مردم بروجرد و اشترینان در مجلس یازدهم بر توسعه گردشگری تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های غنی گردشگری بروجرد می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال و توسعه در شهرستان شود.

به گزارش خبرنگار زرک، فاطمه مقصودی در جریان دیدار با مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: با توجه به زیرساخت‌های مهم گردشگری در سطح ...

در ديدار با افراد شاغل در شهرك صنوف زاگرس مركز لرستان؛

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم، از شهرک صنوف زاگرس مرکز لرستان به عنوان «پیشانی شهر» یاد کرد و وضعیت آن را اسف‌بار خواند.

به گزارش خبرنگار زرک، «مهرداد ویس‌کرمی» به دعوت «عادلی» رییس صنف صافکاران و نقاشان، از شهرک صنوف زاگرس خرم‌آباد که به تعمیر خودرو اختصاص دارد، از این محل بازدید و با افراد شاغل در این مجموعه دیدار کرد.

فاطمه مقصودي نماينده بروجرد در ديدار با شيرزاد نجفي مديركل منابع طبيعي لرستان
در دیدار با مدیرکل منابع‌طبیعی لرستان مطرح شد:

منتخب مردم بروجرد و اشترینان در مجلس یازدهم، استخدام افراد غیربومی در ادارات شهرستان را جفا در حق جوانان دانست و بر احداث ساختمان جدید منابع طبیعی بروجرد تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار زرک، «فاطمه مقصودی» در جریان دیدار با «شیرزاد نجفی» مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: برخی ادارات و نهادها با استخدام افراد غیربومی سبب افزایش بیکاری در سطح شهرستان بروجرد شده‌اند که این موضوع جفا در حق جوانان شهرستان است.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم