منتخب مردم، وضعیت «پیشانی خرم‌آباد» را اسفبار خواند

کد خبر: 
۸۲۹
در ديدار با افراد شاغل در شهرك صنوف زاگرس مركز لرستان؛

منتخب مردم، وضعیت «پیشانی خرم‌آباد» را اسفبار خواند

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم، از شهرک صنوف زاگرس مرکز لرستان به عنوان «پیشانی شهر» یاد کرد و وضعیت آن را اسف‌بار خواند.

به گزارش خبرنگار زرک، «مهرداد ویس‌کرمی» به دعوت «عادلی» رییس صنف صافکاران و نقاشان، از شهرک صنوف زاگرس خرم‌آباد که به تعمیر خودرو اختصاص دارد، از این محل بازدید و با افراد شاغل در این مجموعه دیدار کرد.

وی، وضعیت شهرک صنوف زاگرس خرم‌آباد را اسفبار توصیف کرد و قول پیگیری حل مشکلات مربوطه را داد و گفت: این شهرک، پیشانی ورودی مرکز لرستان است و از کوتاهی مسئولان مربوط ابراز تأسف می‌کنم.

گفتنی است در این دیدار، تعمیرکاران خودرو از نبود امکاناتی چون آب شرب بهداشتی و سالم، روشنایی معابر، آسفالت، سرویس بهداشتی، نمازخانه، فضای سبز و رستوران، تابلو و راه دسترسی آسان گلایه کردند و در ادامه تعیین تکلیف شهرک صنوف زاگرس خرم‌آباد در مورد شهری یا روستایی بودن خواستار شدند.

همچنین از دیگر مشکلات صنوف زاگرس خرم‌آباد، خلاء وجود مرکز امنیتی با حضور ۳۰۰ واحد فعال در این شهرک بود که افراد شاغل در این مجموعه به آن اشاره کردند.

حمزه روزبهاني / زرك

 

 

برچسب‌ها: 
شهرك صنوف زاگرس خرم آباد - نماينده مردم خرم آباد و چگني - مجلس شوراي اسلامي - مهرداد ویس کرمی - تعميركاران خودرو - صنف صافكاران و نقاشان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم