زیرگذر جاده فیروزآباد الشتر ۷۵ درصد پیشرفت کاری دارد

کد خبر: 
۸۶۶

زیرگذر جاده فیروزآباد الشتر ۷۵ درصد پیشرفت کاری دارد

بازديد رضا خالقي و يحيي ابراهيمي از پروژه هاي راهسازي سلسله

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اعلام کرد: زیرگذر جاده فیروزآباد الشتر ۷۵ درصد پیشرفت کاری دارد.

به گزارش خبرنگار زرک، رضا خالقی كه به همراه «يحيي ابراهیمی» نماینده منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس یازدهم از روند اجرای پروژه‌های راهسازی در این شهرستان بازدید كرده بود، در خصوص زیرگذر فیروزآباد الشتر گفت: این پروژه با ۱۲۰۰ متر طول، دولاین کند رو، دو دستگاه پل دوربرگردان، ۴۵۰ شمع بتنی و ۲۴۰۰ متر دیوار حائل در طرفین در حدود ۷۵ درصد پیشرفت كاري دارد و با تکمیل دیوار حائل و روسازی مسیر در ماه‌های آینده، در هفته دولت سال‌جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین در خصوص پروژه احداث باند دوم محور فیروزآباد به الشتر گفت: این پروژه با ۱۴ کیلومتر طول هم اکنون ۷ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیک می‌باشد و ۷ کیلومتر باقی مانده آن هم، بالغ بر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خالقی با اشاره به پروژه احداث باند دوم محور خرم‌آباد به نورآباد و نقش مهم آن در کریدور ترانزیتی غرب کشور گفت: طول این پروژه ۹۱ کیلومتر بوده که ۶۵ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و هم اکنون زیر بار ترافیک می‌باشد و مابقی آن در قطعات مختلف دارای پیمانکار بوده و عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

توقف پروژه احداث محور الشتر ـ بروجرد به دلیل کمبود اعتبارات

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در بازدید از پروژه احداث محور الشتر به بروجرد در محل تونل اسپژ با اشاره به توقف عملیات اجرایی این پروژه در سال‌های گذشته دلیل آن را کمبود اعتبارات و عدم پرداخت مطالبات پیمانکار پروژه اعلام و ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های این اداره کل و همراهی و همکاری نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی بتوان با جذب اعتبارات لازم دوباره این پروژه را فعال كرد.

در پایان ابراهیمی نماینده منتخب مردم سلسله و دلفان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تشکر از فعالیت‌های اداره کل راه و شهرسازی در این شهرستان بر حمایت و همراهی با این اداره‌ کل در جهت تسریع در پروژه‌های در دست ساخت تاکید کرد.

امير شاهيوند / زرك

 

برچسب‌ها: 
اداره كل راه و شهرسازي لرستان - رضا خالقي - نماينده دلفان و سلسله - مجلس شوراي اسلامي - يحيي ابراهيمي - فيروزآباد

دیدگاه‌ها

رضا (تایید نشده)

واقعا جای تاسف دارد تنها خواسته و بزرگترین خواسته مردم این شهر به حال خود رها شده . اگر این تونل تو اصفهان یا تهران یا آذربایجان بود الان مدت ها از بازگشایی اون میگذشت ولی استان لرستان با این هم شهید و جانباز و آزاده و دومین استان خسارت دیده در جنگ مورد بی مهری مسئولین قرار گرفته

۱۱ آذر ۱۴۰۰ ۲۳:۵۵

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم