اعلام برنامه‌های هفته شهید توسط بنیاد شهید لرستان

کد خبر: 
۶۳۵۲
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

اعلام برنامه‌های هفته شهید توسط بنیاد شهید لرستان

اعلام برنامه‌های هفته شهید توسط بنیاد شهید لرستان

مدیرکل بنیاد شهید لرستان مهمترین برنامه‌های هفته شهید از ۲۲ اسفند تا لحظه تحویل سال را بیان کرد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک حجت الاسلام هبت اله هاشمی در چهارمین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که در استانداری لرستان برگزار شد، به ۲۲ اسفند، روز شهید اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره ۱۴ شهید نخبه، اجرای طرح شورای مشاوران دستگاه‌های اجرایی کشور و تقدیر از مشاوران برتر، ختم همزمان ۳۰ جزء قرآن با حضور ۳۰ مدیرکل در منزل ۳۰ شهید استان، همایش شهدای غریب و راهیان نور و برگزاری پویش سراسری و مردمی سلام شهید در روز ۲۲ اسفند از مهمترین برنامه‌های هفته شهید در لرستان است.

وی همچنین از افتتاح خانه ایثار در استان خبر داد و اظهار داشت: برپایی میز خدمت در نماز جمعه‌ها و برنامه تحویل سال در گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های هفته شهید در استان خواهد بود.

استاندار لرستان هم در این جلسه، ایثار و شهادت را نقطه اوج و اقتدار انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: هرچه انقلاب اسلامی دارد به برکت خون شهدا است و در هر کجا و هر موقعیتی چالشی داشتیم، همین موضوع آن را رفع و رسیدن به اوج و اقتدار قبلی را به دنبال داشته است.

فرهاد زیویار بر اهمیت خدمتگذاری به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تاکید کرد و افزود: خدمتگذاری به خانواده ایثارگران را بسیار مهم دانست که ارزش آن را نمی‌توان محاسبه کرد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران، هر ساله از ۲۲ اسفند تا لحظه تحویل سال، برنامه‌های مختلفی را با عنوان برنامه‌های هفته شهید برگزار می‌کند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
هفته شهید - بنیاد شهید لرستان - هبت اله هاشمی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم