احداث ۱۰۴ پروژۀ آموزشی در سال ۱۴۰۲

کد خبر: 
۶۵۱۰
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان:

احداث ۱۰۴ پروژۀ آموزشی در سال ۱۴۰۲

احداث ۱۰۴ پروژۀ آموزشی در سال ۱۴۰۲

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان از احداث ۱۰۴پروژۀ آموزشی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک «یونس بهاروند» با اعلام تحویل ۱۰۴پروژۀ آموزشی با ۳۰۷ کلاس درس در سال ۱۴۰۲، گفت: زیربنای این پروژه‌ها ۳۳ هزار و ۷۳۵مترمربع است.

وی اضافه کرد: هزار و ۱۲۱متر فضای ورزشی و هزار و ۵۳۶ متر فضای پرورشی با مشارکت خیّران و تلاش مجموعۀ نوسازی مدارس لرستان تحویل آموزش‌وپرورش در سال ۱۴۰۲ شده‌است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان اعلام کرد: توسعۀ فضای آموزشی در سال ۱۴۰۲ از ۶۶ درصد و توسعۀ فضای ورزشی از ۹۳ درصد رشد نسبت به سال ۱۴۰۱ برخوردار است.

وی بیان کرد: ۲۲ میلیارد تومان تجهیزات تخصصی برای رشته‌های مکانیک، خودرو، الکترونیک، برق صنعتی، معماری ساختمان، طراحی و دوخت، رایانه، گرافیک، برق صنعتی و تأسیسات خریداری شده‌است.

بهاروند گفت: مهارت‌آموزی، محرومیت‌زدایی و ایجاد نشاط بین دانش‌آموزان در مناطق کم‌برخوردار از اولویت‌های نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اعلام مشارکت ۱۶۳میلیارد تومانی خیّران در احداث مدارس این استان، تأکید کرد: ۲۰۹ پروژه با ۳۵۰ کلاس با مشارکت خیّران تحویل شده‌است.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان در لرستان، اعلام کرد: عملیات رنگ‌آمیزی، شاداب‌سازی و بهسازی مدارس این استان از اهداف این طرح است و بیش از ۴۰۰ فضای آموزشی در قالب ۲۶۰۰ کلاس توسط جهادگران شاداب‌سازی شد.

بهاروند گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با استفاده از ظرفیت مولدسازی، استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، اتمام پروژه‌های طرح شهید پناهی و پرداخت مطالب سنوات گذشته پیمانکاران را برای سال ۱۴۰۳ در دستور کار قرار داده‌ایم.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
آموزش و پرورش - احداث - نوسازی مدارس لرستان - تجهیز - یونس بهاروند - توسعه و تجهیز مدارس

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم