«وحید والیزاده» مدیرکل ورزش و جوانان لرستان شد

کد خبر: 
۶۳۹۸
باحضور «رسول منعم‌»؛

«وحید والیزاده» مدیرکل ورزش و جوانان لرستان شد

«وحید والیزاده» مدیرکل ورزش و جوانان لرستان شد

مراسم تودیع «آرش قیاسیان» و معارفه «وحید والیزاده مرادی» مدیرکل ورزش وجوانان استان لرستان باحضور «رسول منعم‌» مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان امروز، ۲۲ اسفندماه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان لرستان،گفت: سه‌ هزار و ۴۵۰ طرح نیمه‌تمام ورزشی در کشور وجود دارد.

«رسول منعم» ا اظهار کرد: امروز هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و شأن خدمت‌رسانی بسیار بالا است.

وی خاطرنشان کرد: در رویکرد جدید وزارت ورزش و جوانان توجه به‌تمامی حوزه‌ها در دستور کار قرار دارد و تلاش بر تمرکززدایی از تهران و برگزاری رویدادهای مهم در استان‌های مختلف از مهم‌ترین برنامه‌ها است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: طرح تفصیلی ورزش و جوانان تهیه شده که در این راستا مشخص شد که سه‌ هزار و ۴۵۰ طرح نیمه‌تمام ورزشی در کشور وجود دارد.

منعم بیان کرد: یک هزار و ۹۰۰ طرح مربوط به فضاهای ورزشی است که می‌توان بااعتبار کم تا سال آینده به بهره‌برداری رساند.

وی تصریح کرد: پروژه‌های بالای ۷۵ درصد و بین ۵۰ تا ۷۰ درصد در این طرح شناسایی شده که با اولویت به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: استفاده از ظرفیت بخش‌های مختلف دولتی و بخش خصوصی از جمله مولدسازی، خیرین، ماده ۲۷ و شهرداری‌ها برای تکمیل پروژه‌های بالای ۷۰ درصد هم از دیگر سیاست‌گذاری‌های وزارت ورزش و جوانان است.

منعم اظهار کرد: استفاده از ظرفیت نوسازی مدارس و بنیاد مسکن در نظارت بر پروژه‌های ورزشی نیز از دیگر رویکردهای وزارت ورزش و جوانان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی، اهمیت دادن به برگزاری کمی و کیفی مسابقات، استفاده از ظرفیت نخبگان و پیشکسوتان برای تعالی ورزش در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: برای سند آمایش سرزمینی ورزش کشور اقداماتی انجام خواهد شد که دستاوردهای خوبی را در پی خواهد داشت.

منعم با اشاره به ساخت شهرک مدال، افزود: در این شهرک برای مدال‌آوران بین‌المللی مسکن ساخته خواهد شد که پیگیری‌های لازم برای این مهم انجام شده است.

وی ادامه داد: لرستان یکی از استان‌های مستعد در امر ورزش بوده و تا به امروز پهلوانان و قهرمانان زیادی در عرصه‌های ملی و فراملی معرفی شده است.

مهمترین مشکل جامعه امروز موضوع جوانان است

مدیرکل جدید ورزش و جوانان لرستان نیز در این آیین اظهار کرد: مهمترین مشکل جامعه امروز موضوع جوانان است که رسیدگی به این مسوولیت بسیار خطیر می‌باشد چراکه ورزش با پیوست جوانان است و امید می رود در این حوزه علاوه بر توجه به رشد و توسعه ورزش برای رفع مشکلات این قشر اقدام شود.

وحید والی‌زاده مرادی گفت: باید نهایت تعامل بین مدیران و اصحاب رسانه وجود داشته باشد چراکه هرگاه به انتقاد خبرنگاران توجه شده، پیشرفت حاصل شده است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره كل ورزش و جوانان لرستان - وحید والی زاده - انتصاب مقامات - وزارت ورزش و جوانان - رسول منعم

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم