ستاد مدیریت بیماری کرونا

دکتر محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تشریح کرد:

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ضمن ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه مناسبت‌های پیش رو به رؤسای مراکز بهداشت و درمان لرستان، از اولویت برگزاری مراسم عرفه از طریق فضای مجازی تا ممنوعیت ذبح قربانی در منزل را تشریح کرد.

کرونا در لرستان؛ 14 هزار نفر مبتلا، 350 نفر فوتی
وضعیت استان قرمز است؛

استاندار لرستان با اشاره به مبتلا شدن ۱۴ هزار نفر از مردم این استان به کرونا، گفت: متاسفانه تا کنون ۳۵۰ نفر به دلیل ابتلای به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرنگار زرک، سید موسی خادمی امروز شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا به ریاست رئیس جمهور گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت کرونا بر موضوعات مهمی مانند برگزاری مراسم عزاداری محرم در کشور با رعایت نکات بهداشتی و ایجاد محدودیت‌های لازم تأکید شد.

محدودیت‌های کرونایی در لرستان تا ۹ مرداد ماه تمدید شد
بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی کرونا؛

بر اساس اعلام کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا در لرستان، محدودیت‌هایی کرونایی در این استان تا ۹ مرداد ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت کرونا لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به قرار داشتن تمامی شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز و زرد (فقط شهرستان‌های رومشگان و چگنی و شهر سپیددشت زرد هستند) با تاکید استاندار لرستان و رییس ...

بیش از ۱۱ هزار کرونایی و ۲۴۵فوتی در لرستان
آمار جدید کرونا در لرستان منتشر شد

دبیر مراقبت و کنترل بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان اعلام كرد: تاكنون بيش از ۱۱هزار كرونايي و ۲۴۵ فوتي در اين استان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار زرك، مريم كوشكي امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خرم آباد، بروجرد، دورود، نورآباد، الیگودرز، الشتر، پلدختر و ازنا به علت افزایش شمار بیماران بستری در روز در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و وضعیت شهرستاهای کوهدشت، رومشکان، چگنی و بخش پاپی هم زرد است.

کرونا ویروس
در جلسه ستاد مدیریت کرونا مصوب شد؛

تعهد محضری از خانواده زوجین در حین عقد به منظور جلوگیری از ازدحام، تعطیلی مسافرخانه‌های شهرهای در وضعیت قرمز، تامین دارو و تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی، توزیع ماسک با قیمت مصوب و... از مصوبات ستاد مدیریت کرونا در لرستان بود.

به گزارش پایگاه خبری زرک، جلسه بررسی وضعیت بیماری کرونا در لرستان شامگاه سه شنبه با حضور مسئولان استان تشکیل شد که مصوبات این جلسه به شرح زیر است:

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه باید محلی خارج از شهر برای جمع‌آوری زباله‌های بازیافتی در  نظر گرفته شود، گفت: در صورت امکان کارگاهی جهت بازیافت این زباله‌ها در استان احداث شود.

معاون استاندار لرستان مطرح کرد:

معاون استاندار لرستان بر ضرورت شناسایی مشاغل کم‌خطر واقع در محل‌های پرخطر لرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار زرک، محمود ثمینی که در جلسه ویدیو کنفرانس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا استان سخن می‌گفت، اظهار داشت: در شرایط کنونی مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارجحیت داشته و همه ما مکلف به اجرای دستورالعمل‌ها هستیم .

علی اصغر صفری راد معاون فرماندار الیگودرز
معاون فرماندار الیگودرز:

معاون فرماندار الیگودرز گفت: جدی نگرفتن کرونا به ویژه در محافل فاتحه خوانی یکی از معضلات فعلی شهرستان الیگودرز است که در این راستا می‌طلبد کارهای فرهنگی بیشتری صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار زرک، علی‌اصغر صفری‌راد که در نشست اعضای ستاد مدیریت بیماری کرونا سخن می‌گفت، اظهار داشت: در این نشست فعالیت کسب و کارهای دارای ریسک کم، همچنین عادی شدن فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی ...

سید موسی خادمی استاندار لرستان
استاندار لرستان خبر داد:

استاندار لرستان گفت: اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را دریافت و خوب اجرا کنند و در ارزیابی وزارت بهداشت مورد تأیید قرار گیرند به آنها «نشان» اعطا و به عنوان اصناف مورد اعتماد به مردم معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار زرک، «سید موسی خادمی» از برگزاری جلسه ویدیو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به ریاست «روحانی» رییس‌جمهور خبر داد و گفت: در این جلسه که با حضور استانداران و سایر اعضا ...

سيد موسي خادمي استاندار لرستان
‍ استاندار لرستان:

استاندار لرستان گفت: لرستان نخستين استانی بود که صاحبان املاک، اجاره بها را به خاطر شيوع كرونا به مستأجرانشان بخشیدند و لازم است خصلت‌های خوب مردم را معرفی کنیم .

به گزارش خبرنگار زرك، سيد موسي خادمي در جلسه ویديو کنفرانس مدیریت بیماری کرونا که شامگاه پنجشنبه با حضور معاونان اقتصادی و سیاسی، امنیتی  برگزار شد، با تبریک سالروز میلاد با سعادت منجي عالم بشريت و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، با ابراز خوشحالی از ...

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم