معرفی اصناف مورد اعتماد لرستان در روزهای کرونایی / لغو ممنوعیت تردد بین استانی از اول اردیبهشت

کد خبر: 
۷۹۳
استاندار لرستان خبر داد:

معرفی اصناف مورد اعتماد لرستان در روزهای کرونایی / لغو ممنوعیت تردد بین استانی از اول اردیبهشت

سید موسی خادمی استاندار لرستان

استاندار لرستان گفت: اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را دریافت و خوب اجرا کنند و در ارزیابی وزارت بهداشت مورد تأیید قرار گیرند به آنها «نشان» اعطا و به عنوان اصناف مورد اعتماد به مردم معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار زرک، «سید موسی خادمی» از برگزاری جلسه ویدیو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به ریاست «روحانی» رییس‌جمهور خبر داد و گفت: در این جلسه که با حضور استانداران و سایر اعضا تشکیل شد آخرین وضعیت بیماری کرونا، راه‌های مقابله با آن و اقدامات انجام شده ارائه و در پایان بندهایی به عنوان مصوبات جلسه مطرح شد.

وی اظهار داشت: در این جلسه بر بازگشایی اصناف و ثبت نام کسبه در سامانه به منظور دریافت کد و پروتکل‌های بهداشتی که از چند روز پیش مشخص شده، بحث شد و ثبت‌نام آن دسته از اصناف که تاکنون موفق به این مهم نشده‌اند مورد تأکید قرار گرفت.

اول اردیبهشت‌ماه ممنوعیت تردد بین استانی لغو می‌شود

استاندار لرستان تصریح کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه امروز، از اول اردیبهشت‌ماه ممنوعیت تردد بین استانی لغو می‌شود، در حالی که پیشتر تردد بین شهرهای استان نیز برقرار شده بود.

خادمی یکی از مهمترین مصوبات جلسه امروز را موضوع تمدید مهلت جذب اعتبارات جاری و عمرانی مطرح کرد و گفت: بر اساس قانون، مدت زمان جذب اعتبارات جاری تا پایان فروردین‌ماه می‌باشد که با توجه به شرایط کنونی این مهلت تا پایان خرداد ماه تمدید و مهلت جذب اعتبارات عمرانی نیز که پایان تیرماه است، تا پایان شهریور ماه اعلام شد.

استاندار لرستان در پایان ضمن تاکید به دستگاه‌های اجرایی در خصوص اقدام برای جذب اعتبارات در مدت زمان تعیین شده، افزود: اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را دریافت و خوب اجرا کنند و در ارزیابی وزارت بهداشت مورد تأیید قرار گیرند به آنها نشان اعطا و به عنوان «اصناف مورد اعتماد» به مردم معرفی می‌شوند.

سعید فولادوند / زرک

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - سید موسی خادمی - حسن روحانی - رئیس جمهور - ویدئو کنفرانس - ستاد مدیریت بیماری کرونا - اصناف مورد اعتماد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم