۷۰ تن چاله گیری در سطح راه‌های کوهدشت

کد خبر: 
۶۹۶۰
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهدشت خبر داد؛

۷۰ تن چاله گیری در سطح راه‌های کوهدشت

روح اله مهدی پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهدشت

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهدشت از انجام ۷۰ تن چاله گیری در سطح راه‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «روح اله مهدی پور» اظهار داشت: با تلاش ادارات ستادی و اداره شهرستان،۲۲ کیلومتر راه شکافی و تسطیح و رگلاژ مسیر در محور‌های روستایی «مورت کره»، «زیودار» و «رودبار»، ۲ هزار و ۳۰۰ مترمکعب خاک‌برداری و ترانشه برداری محور‌های اصلی، فرعی و روستایی و ۳.۵ کیلومتر شانه سازی و اصلاح افتادگی شانه راه، انجام شده است.

وی ادامه داد: پاک‌سازی ۱۳۸ کیلومتر از شانه و حاشیه راه‌ها، ۷۰ تن چاله گیری در سطح راه، تسطیح ۲۱ کیلومتر حریم راه و اصلاح شیب شیروانی، پاک‌سازی و اصلاح قنو به طول ۶۹ کیلومتر در محور‌های اصلی کوهدشت - پل کشکان، کوهدشت - زانوگه، بابازید - پل سیمره را از دیگر اقدامات شاخص در حوزه راهداری است. 

«مهدی‌پور» گفت: شناسایی ۶ مورد تخلفات حریم و صدور اخطار برای متخلفان و درنهایت قلع‌وقمع ۳ مورد در این مدت انجام شده است.

وی اضافه کرد: تکمیل و احیای خط‌کشی‌ها با اولویت خطوط میانی به طول ۵۴ کیلومتر (محور اصلی کوهدشت - پل کشکان ۲۸ کیلومتر، محور کوهدشت - زانوگه ۶ کیلومتر، محور‌های فرعی گراب ۷ و کوهنانی ۹ کیلومتر، محور‌های روستایی قرعلیوند ۲ کیلومتر، داوود رشید - کله گاو راه ۲ کیلومتر)، ساماندهی ۷۸ عدد تابلو و علائم جاده‌ای، نصب ۳۵۰ عدد نیوجرسی و بازگشایی و تنقیه ۸ دستگاه پل تا دهانه ۶ متر را به عنوان بخش دیگری از عملکرد در حوزه راهداری برشمرد. 

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کوهدشت گفت: در این مدت ۱۱.۹ کیلومتر ریزش برداری محور‌های فرعی و روستایی و ۵.۵ کیلومتر بهسازی مسیر محور‌های فرعی و روستایی (بوگلان عبدولی یک کیلومتر، داوود رشید - کله گاو راه ۲ کیلومتر، سیاپله یک کیلومتر، اولاد قباد - سرسورن یک کیلومتر، نیله سادات ۵۰۰ متر) انجام شده است.

«مهدی‌پور» به اقدامات این شهرستان در حوزه حمل‌ونقل اشاره کرد و افزود: در ۸ مرحله از شرکت‌های حمل‌ونقل کالا بازدید به عمل آمده و در کنترل دروازه‌ای به تعداد ۱۸۰ دستگاه ناوگان کالا، همچنین کنترل حمل مواد خطرناک به تعداد ۶۵ دستگاه، ناوگان باری و کنترل دروازه‌ای محموله‌های ترافیکی به تعداد ۸ دستگاه صورت گرفته است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان - کوهدشت

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم