کشف کود شیمیایی و کولرهای قاچاق در رومشکان

کد خبر: 
۱۱۰۸
فرمانده انتظامي لرستان خبر داد ؛

کشف کود شیمیایی و کولرهای قاچاق در رومشکان

فرمانده انتظامي لرستان از کشف ۸ دستگاه کولر گازی و ۴ هزار و ۳۵۰ کیسه کود شیمیایی قاچاق در شهرستان رومشکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: ماموران پلیس  رومشکان در محور مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسي از خودرو مذکور ۸ دستگاه کولر گازی قاچاق به همراه پنل مربوطه كشف و ۳ نفر را دستگير کردند، افزوئد: این محموله به مقصد غرب کشور بارگیری شده شد و کارشناسان ارزش کولرهای کشف شده را یک میلیارد ريال برآورد کردند و متهمان تحويل مراجع ذي‌صلاح شدند.

فرمانده انتظامي لرستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین در راستای مبارزه با قاچاق کالا ماموران انتظامی  شهرستان رومشکان با انجام کار اطلاعاتی۲ باب مغازه که اقدام به انبار کود شیمیایی قاچاق کردند شناسایی و با هماهنگی مقام  قضایی و با حضور نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف به محل اعزام شدند.

مهدیان نسب تصریح کرد: ماموران در بازرسی  از این مغازه‌ها ۴هزار و ۳۵۰ کیسه کود شیمیایی قاچاق فاقد هرگونه مجوز کشف و مغازه‌ها را پلمب کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد، افزود: کارشناسان ارزش کودهای کشف شده را ۴میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

سردار مهدیان نسب در پایان از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود./

 

برچسب‌ها: 
فرماندهي انتظامي لرستان - سردار مهديان نسب - شهرستان رومشكان - كالاي قاچاق

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم