پیش بینی ۱۶۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مجلس یازدهم در لرستان

کد خبر: 
۵۸۷۵
استاندار لرستان بیان کرد؛

پیش بینی ۱۶۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مجلس یازدهم در لرستان

پیش بینی 1600 شعبه اخذ رأی برای انتخابات مجلس یازدهم در لرستان

بیش از یک هزار و ۶۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات یازدهم اسفند امسال در استان پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، استاندار لرستان گفت: خط مقدم سلامت در انتخابات، قوه قضاییه است و سایر دستگاه‌ها نیز باید در این خط حرکت کنند.

فرهاد زیویار با تأکید بر تلاش همه‌ی دستگاه‌های اجرایی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو افزود: همه‌ی امکانات دولتی و کانال‌های تبلیغاتی رسانه‌ی ملی باید به صورت عادلانه برای انتخابات و تبلیغات بکار گرفته شود.

 رئیس کل دادگستری لرستان هم انتخابات در نظام اسلامی را نماد مردم سالاری دینی و حاکمیت مردم بر تعیین سرنوشت خود عنوان کرد و گفت: مسئولان اجرایی و برگزار کننده انتخابات به عنوان امانت داران مردم باید برای برگزاری هر چه باشکوه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تلاش کنند.

 حجت الاسلام شهواری با بیان اینکه مجلس به تعبیر مقام معظم رهبری، ریل گذاری برای برنامه‌ها و اهداف نظام جمهوری اسلامی است، افزود: مسئولان باید از نگاه سلیقه‌ای، حزبی، عشیره‌ای، فعالیت یا استفاده از موقعیت، اموال و امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی در موارد غیر مجاز و یا تحریک کارکنان برای فعالیت‌های انتخاباتی به نفع یک کاندید خودداری کنند.

 رئیس ستاد انتخابات استان لرستان از تأیید صلاحیت ۲۸۴ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد و افزود: یک هزار و ۶۵۴ شعبه‌ی اخذ رأی به صورت ثابت و سیار برای انتخابات یازدهم اسفند امسال در استان پیش بینی شده که نسبت به انتخابات دوره‌ی قبل رشد ۱۳ درصدی داشته است.

 مدیر کل بازرسی لرستان نیز به تشکیل کمیته‌ی رصد مدیران در ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی اشاره کرد و گفت: سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت چهار مولفه راهبردی مدنظر مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند امسال است و همه مسئولان باید با بی‌طرفی و رعایت قانون برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور تلاش کنند.

  لرستان با ۱۱ حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
انتخابات - شعبه اخذ رای - لرستان - قوه قضاییه - استاندار لرستان - فرهاد زیویار

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم