غفلت از نقش رزمندگان لرستانی در دفاع مقدس

کد خبر: 
۲۸۵۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مطرح کرد؛

غفلت از نقش رزمندگان لرستانی در دفاع مقدس

غفلت از نقش رزمندگان لرستانی در دفاع مقدس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه نقش رزمندگان لرستانی در دوران دفاع مقدس مورد غفلت واقع شده است، تأکید کرد: برای انعکاس آن نیازمند کار جهادی در حوزه فرهنگ و هنر هستیم.

به گزارش خبرنگار زرک؛ احمد حسین فتایی امروز شنبه در نشست هم‌اندیشی با ناشران لرستان، اظهار داشت: با توجه به رویدادهای پیش رو به‌خصوص برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان در سال آینده، نیازمند هماهنگی بیشتر هستیم تا زمینه‌های اجرای موفق این رویداد فراهم شود.

وی، افزود: در آستانه برگزاری این کنگره بزرگ ملی، ناشران استانی باید موضوعاتی همچون ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و دفاع مقدس را در اولویت کارهای خود قرار داده و در این خصوص اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتشار ۷۰۰ جلد کتاب تا قبل از برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، تصریح کرد: نقش رزمندگان لرستانی در دوران دفاع مقدس متأسفانه مغفول مانده و برای انعکاس آن نیازمند کار جهادی در حوزه فرهنگ و هنر هستیم.

فتایی، تأکید کرد: انتشار ۷۰۰ جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس کمترین کاری است که باید توسط ناشران استان تا قبل از برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان اتفاق بیافتد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این راستا هماهنگی لازم را با بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان دارد.

وی، سپس با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص مقابله با تحریف تاریخ دفاع مقدس و جلوگیری از فراموش‌شدن ابعاد مختلف این رویداد، بیان داشت: در همین راستا کتاب‌های متناسب با این حوزه با نظارت بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس منتشر خواهد شد تا ابعاد مختلف آن به‌خوبی به تصویر کشیده شود.

سجاد شفیعی/

 

برچسب‌ها: 
فرهنگی - دفاع مقدس

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم