شهدا قوه محرک انقلاب هستند

کد خبر: 
۵۸۵۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

شهدا قوه محرک انقلاب هستند

امام جمعه خرم آباد: شهدا قوه محرک انقلاب هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: شهدا قوه محرک انقلاب هستند و حوادث تروریستی اراده مردم در دفاع از کشور را محکمتر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، امام جمعه خرم آباد در خطبه‌های نماز این هفته، شهدای محراب، هسته‌ای و سرداران رشید را از داشته‌های فرهنگی، جهادی و جان فدا در راه خدا و مردم خواند و گفت: استکبار جهانی همواره قصد دارند نسل جوان و نوجوان جامعه را از داشته هایش جدا کنند، اما در حادثه تروریستی اخیر در کرمان، ملت ایران نشان دادند این جنایات کوردلانه در عزم و اراده پولادینشان اثری ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی با محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان گفت: مردم لرستان نیز هم پای مردم سایر شهر‌ها بلافاصله بعد از شنیدن این خبر ناگوار به خیابان‌ها آمدند و نشان دادند حرکات تروریستی مانعی بر سر راه آن‌ها در راه عشق ورزی به شهدا و میهن نیست بلکه این حوادث اراده مردم در دفاع از کشور را محکم‌تر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان شهدا را قوه محرک انقلاب دانست و افزود: اگر این شهدا نبود قوه محرکه‌ای برای انقلاب اسلامی وجود نداشت و اگرچه دشمنان به شهید کردن این عزیزان به ما خسارت زدند، اما خون شهید آثار خود را بر جای می‌گذارد.

وی یادآور شد: دشمنان ذلیل و خوار از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با شیوه‌های گوناگون می‌خواهند این نسل را از داشته‌های ما جدا کنند، ولی ملت ما نشان داده که در وقایع مختلف انقلاب اسلامی محکم و استوار با اراده طولانی وآهنین در مقابل این توطئه‌ها ایستاده است.

امام جمعه خرم آباد گفت: دست آمریکا و رژیم اشغالگر قدس مستقیم یا غیر مستقیم در حادثه کرمان دخالت دارد چرا که روزی شهید سلیمانی بساط داعش را در سوریه و عراق برچید و آنان را زبون و خوار کرد و امروز استکبار و همدستانش محبت و حمایت خود را به داعشیان نشان دادند.

وی تأکید کرد: امروز داعشی‌ها به استکبار جهانی خدمت کردند و تا افکار جهان را از جنایات رژیم غاصب اسرائیل در غزه به سمت و سوی دیگری بکشاند، اما مزدوران داعشی بدانند که مکتب نورانی اسلام که امثال سردار سلیمانی را تربیت کرد خللی در افکار و عزم مردم ایجاد نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: امروز رژیم اشغالگر قدس، آمریکای جنایتکار و داعشی‌ها جزو منفورترین انسان‌ها نزد آزادگان جهان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی همچنین با قدردانی از حضور حماسی مردم لرستان در مناسبت‌های مختلف دی، همچون سالروز شکست فتنه گران در ۹ دی و حضور باشکوه در مراسم گرامیداشت ۵۰۰ شهید فراجا به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: کسانی که دم از تحریم یا ناامیدی مردم برای شرکت در انتخابات می‌زنند در واقع دشمن مردم، انقلاب و اسلام هستند و در مقابل آنان وظیفه داریم با جهاد تبیین، اهمیت شرکت و حضور درانتخابات را در جامعه بازگو و ابراز داریم.

بزرگداشت سالروز ۱۹ دی قیام خونین مردم قم و ۱۶ دی سالروز شهادت شهید علم الهدی و همرزمانش در هویزه و روز شهدای دانشجو از دیگر مناسبت‌هایی بود که خطیب نمازجمعه خرم آباد به آن اشاره کرد.

در این مراسم همچنین از خانواده‌های شهدای والامقام امین امانی، میرزاعلی بیرانوند و علی بارانی بیرانوند تجلیل شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
نماز جمعه - امام جمعه خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان - سید احمدرضا شاهرخی - شهدای کرمان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم