دستگیری عاملان حمله به محیط بانان منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم‌آباد

کد خبر: 
۱۸۱۵
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان خبر داد:

دستگیری عاملان حمله به محیط بانان منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم‌آباد

مهرداد فتحی بیرانوند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری متخلفان زیست محیطی و عاملان حمله به محیط بانان منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، مهرداد فتحی بیرانوند امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با دستور ویژه دادستان خرم‌آباد و همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی و حضور محیط بانان استان، متخلفان زیست محیطی و عاملان حمله به محیط بانان در منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم‌آباد دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در روز شنبه مأموران یگان منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم‌آباد در پی دریافت گزارشی مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در منطقه، با کمین و رد زنی برای دستگیری متخلفان وارد عمل شدند که متأسفانه علیرغم هشدارهای محیط بانان، متخلفین با شلیک اسلحه اقدام به درگیری با مأموران کردند و باعث مصدومیت این محیط بانان شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: با عنایت به حساسیت و اهمیت موضوع و مطالبه مردمی جهت برخورد جدی و قاطع با متخلفان زیست محیطی و عاملان حمله به محیط بانان زحمتکش و جان برکف، با همکاری دستگاه‌های ذیربط و اخذ دستورات لازم از مقامات قضائی در یک عملیات ضربتی پس از بازرسی منزل، چند تن از این مجرمین دستگیر شدند.

فتحی بیرانوند افزود: اقدامات لازم در خصوص دستگیری سایر مجرمین انجام شده و به زودی تمام این افراد دستگیر و برای برخورد قانونی به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان ضمن قدردانی از همکاری مؤثر دستگاه قضائی و نیروی انتظامی و پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان خرم‌آباد، به دوستداران محیط زیست اطمینان داد که بدون هیچ‌گونه اغماض و چشم پوشی برخورد قانونی لازم با این مجرمان صورت پذیرد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان - مهرداد فتحی بیرانوند - شکارچی - متخلفان زیست محیطی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم