درباره بازگشایی دانشگاه‌های لرستان ۱۷ خرداد تصمیم‌گیری می‌شود

کد خبر: 
۱۲۸۱
استاندار در ستاد استاني مديريت بيماري كرونا:

درباره بازگشایی دانشگاه‌های لرستان ۱۷ خرداد تصمیم‌گیری می‌شود

سید موسی خادمی استاندار لرستان

استاندار لرستان با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت قرمز کرونا در استان تمامی محدودیت‌های قبلی به قوت خود باقیست، گفت: اگر تا ۱۷ خرداد شرایط به سمت بهبود وضعیت پیش نرود در این خصوص تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید موسی خادمی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، اظهار داشت: متاسفانه بر اساس آمارها روند ابتلا به بیماری در لرستان رو به رشد است و بر همین اساس رعایت بیش از پیش نکات بهداشتی توسط مردم ضروری به نظر می‌رسد.

وی با اعلام اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۳۰ نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند گفت: روند ابتلا به ویروس در روزهای اخیر نسبت به قبل بیشتر شده است و در شهرهای خرم‌آباد، نورآباد، بروجرد و دورود وضعیت مطلوب نیست.

احتمال تشدید محدودیت‌ها

استاندار لرستان با تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری و عدم خروج مردم از خانه بیان داشت: با توجه به شرایط پیش آمده از اصناف و بازاریان می‌خواهیم تا جایی که امکان دارد نسبت به تعطیلی بازار غیر ضرور اقدام کنند.

خادمی با بیان این که نباید اجازه دهیم شرایط از کنترل خارج شود، افزود: با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در زمینه مقابله با کرونا، مردم را در جهت کنترل وضعیت بیماری با خود همراه کنیم .

وی در خصوص اجرای برخی مصوبات ستاد مانند بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس تصریح کرد: اگر تا ۱۷ خرداد شرایط به سمت بهبود وضعیت پیش نرود در این خصوص تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد و مدارس نیز کماکان صرفا جهت رفع اشکال دایر هستند و اجباری برای حضور در کلاس‌ها نیست .

خادمی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی محدودیت‌های قبلی به قوت خود باقیست و با توجه به شرایط، ممکن است در جلسه‌ای که پایان همین هفته برگزار خواهد شد برخی تصمیمات جدید مبنی بر تشدید محدودیت‌ها اتخاذ شود./

خبر: فاطمه عاله پور/ عكس: ايمان بيرانوند

 

 

 

برچسب‌ها: 
استانداري لرستان - سيد موسي خادمي - ستاد مديريت بيماري كرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم