ستاد مديريت بيماري كرونا

اعمال 8 محدودیت کرونایی جدید در لرستان
کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت کرونا خبر داد؛

کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت کرونای لرستان از اعمال ۸ محدودیت کرونایی جدید در استان خبر داد.

دکتر محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان
خانواده‌ها مراقبت‌های کرونایی را جدی بگیرند

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از کمبود فضای مراکز درمانی استان برای بستری بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ محمدرضا نیکبخت، شامگاه شنبه در ستاد استانی کرونا که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: آمار بستری مبتلایان به کرونا در مرکز استان به گونه‌ای است که حتی اگر تا سقف هم تخت بزنیم، باز تخت کم می‌آوریم.

ابتلای 16544 نفر در لرستان به کووید19
دبیر مراقبت و کنترل بیماری کرونا در لرستان خبر داد؛

دبیر مراقبت و کنترل بیماری کرونا در لرستان از ابتلای ۱۶هزار و ۵۴۴ نفر در استان به کووید۱۹ خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۲۴ نفر بر اثر عوارض ناشی از ابتلا به این بیماری جان باخته‌اند.

به گزارش خبرنگار زرک؛ مریم کوشکی شامگاه شنبه با اشاره به آخرین آمار رسمی کرونا در لرستان اظهار داشت: براساس معیارهای قطعی تشخیصی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در استان شناسایی و مجموع مبتلایان به این بیماری به ۱۶ هزار و ۵۴۴ نفر رسید.

سيد موسي خادمي استاندار لرستان
استاندار لرستان:

استاندار لرستان از وضعیت قرمز کرونا در بروجرد و دلفان خبر داد و گفت: نماز عید سعید فطر اقامه نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید موسی خادمی شامگاه جمعه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا با اشاره به آخرین وضعیت این بیماری در لرستان، اظهار داشت: با توجه به اینکه هر روز در برخی از شهرستان‌ها افزایش تعداد مبتلایان به بيماري كرونا ...

سید موسی خادمی استاندار لرستان
استاندار در ستاد استاني مديريت بيماري كرونا:

استاندار لرستان با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت قرمز کرونا در استان تمامی محدودیت‌های قبلی به قوت خود باقیست، گفت: اگر تا ۱۷ خرداد شرایط به سمت بهبود وضعیت پیش نرود در این خصوص تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد.

سید موسی خادمی استاندار لرستان
‍ استاندار لرستان:

استاندار لرستان گفت: لرستان کماکان در وضعیت قرمز قرار دارد و ۵ شهرستان؛ خرم‌آباد،بروجرد، دلفان، دورود و ازنا در شرایط ویژه قرار دارند.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید موسی خادمی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا با اشاره به آخرین وضعیت لرستان در خصوص این ویروس گفت: متاسفانه چند روزی است که تعداد مبتلایان در لرستان افزایش یافته است.

دكتر محمدرضا نيكبخت رييس دانشگاه علوم پزشكي لرستان
ريیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر از مدافعان سلامت به کرونا مبتلا شده‌اند، اعلام کرد: خوشبختانه در این زمینه مرگ و میری نداشته‌ایم.

به گزارش زرک؛ محمدرضا نیکبخت شامگاه دوشنبه در جلسه ویدیو کنفرانس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا سخن می‌گفت، اظهار داشت: ۵ آزمایشگاه با ظرفیت روزانه یک‌هزار نمونه تست در لرستان فعال شده است.

ثميني:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: آمارها حکایت از کنترل بیماری کرونا در استان دارد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ محمود ثمینی در جلسه ویدیو کنفرانس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا استان گفت: طبق گزارشات واصله از دانشگاه علوم پزشکی آمارها حکایت از کنترل بیماری کرونا در استان دارد که نتیجه مجموعه اقدامات و همکاری‌های خوب مردم، صنوف، دست اندرکاران، کادر درمانی و سایر عوامل است.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان می‌گوید حاضر است با فرماندار کالیفرنیای آمریکا در جلسه‌ای بنشیند و با او مناظره کند.  

به گزارش خبرنگار زرک، محمدرضا نیکبخت در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا با بیان این مطلب اظهار داشت: از هر لحاظ حاضرم ثابت کنم ما از آنها بهتر عمل کر ده ایم.

 

  

           

استاندار لرستان تأكيد کرد:

استاندار لرستان با بيان اينكه بر اساس مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه اصل بر عدم برگزاری هرگونه مراسمی است، بر اهتمام فرمانداران و سایر اعضای ستاد بر اجرای این موضوع تأكيد كرد.

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم