اهتمام فرمانداران بر اجرای ممنوعیت برگزاری مراسم تا ۱۵ اردیبهشت

کد خبر: 
۹۵۱
استاندار لرستان تأكيد کرد:

اهتمام فرمانداران بر اجرای ممنوعیت برگزاری مراسم تا ۱۵ اردیبهشت

استاندار لرستان با بيان اينكه بر اساس مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه اصل بر عدم برگزاری هرگونه مراسمی است، بر اهتمام فرمانداران و سایر اعضای ستاد بر اجرای این موضوع تأكيد كرد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید موسی خادمی که در جلسه ویدیو کنفرانس ستاد مدیریت بیماری کرونا استان سخن می‌گفت، با تبریک هفته سلامت به کادر درمانی لرستان و تقدیر از عملکرد آنها، اظهار داشت: کادر درمانی شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند و با توجه به عملکرد غیر قابل پیش‌بینی ویروس، از این رو کمک‌ها به دانشگاه علوم‌پزشکی ادامه‌دار بوده و تأمین نیازهای آنها در اولویت  قرار گیرد.

وی بیان داشت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی نیز با تأمین مایحتاج و تکمیل امکانات، آمادگی لازم برای مواجهه با شرایط خاص احتمالی را داشته باشد.

 رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا در لرستان خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات این ستاد تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه اصل بر عدم برگزاری هرگونه مراسمی است و فرمانداران و سایر اعضای ستاد بر اجرای این موضوع اهتمام داشته باشند.

خادمی تصریح کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، سیستم حمل و نقل لرستان رعایت اصول و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جابجایی مسافران را مد نظر قرار داده و اجرایی کند.

وی، با اشاره به لزوم جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر،  زباله‌گردها و کودکان کار گفت: دستگاه‌های اجرایی مرتبط، جلوگیری از کوچ عشایر و ورود آنها به استان را مد نظر قرار داده و عشایری که به استان وارد شده‌اند، شرایط خروج آنها فراهم شود.

استاندار لرستان با تأکید بر اطلاع‌رسانی مصوبات ملی و استانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در صدا وسیما، فضای مجازی و رسانه‌ها افزود: هدف نهایی مصوبات ستاد کمک به عملکرد بهتر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با بیماری کرونا و خدمات رسانی به مردم است.

 خادمی در پایان عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با پیگیری مصوبات ستاد، در صورت برخورد با هر گونه مشکل ضمن اطلاع رسانی به ستاد در جهت رفع آن اقدام کنند.

سعيد فولادوند / زرك

 

برچسب‌ها: 
استانداري لرستان - سيد موسي خادمي - ستاد مديريت بيماري كرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم