حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق

کد خبر: 
۶۵۵۵
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان؛

حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق

حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، این اقدام را مصداق بارز جنایت جنگی و نقض آشکار قوانین بین المللی دانست.

در این بیانیه آمده است: رژیم درمانده صهیونیستی که در چند ماه اخیر بیش از هر زمان دیگری خوی وحشیانه و دیوسیرت خود را بارها در حمله به مراکز غیر نظامی، بیمارستان‌ها و کشتار زنان و کودکان بی دفاع در غزه آشکار ساخته بود در تازه‌ترین جنایت خود اقدام به حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق نمود که قطعا این اقدام وحشیانه پاسخ سخت و پشیمان کننده‌ای را در پی خواهد داشت.

شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان ضمن تسلیت به ملت بزرگ ایران اسلامی، رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های داغدیده ضمن پیگیری موضوع از طریق سازمان‌های بین المللی، خواستار اقدام فوری، قاطع و بازدارنده در مقابل این رژیم ناقض حقوق بشر می‌باشد.

این حرکت ناجوانمردانه موجب خشم و انزجار بیش از پیش ملت شریف ایران اسلامی از این غده سرطانی شده و اجتماعات گسترده‌ای در سطح کشور در حال شکل گیری است و بنا بر درخواست‌های مکرر مردم تجمع اعتراضی مردم شهرستان خرم‌آباد از ساعت ۲۲ در میدان شهدای این شهر در حال شکل گیری است و مردم همیشه در صحنه لرستان مواضع محکم و قاطعانه خود را در واکنش به این اقدام رذیلانه ابراز می‌دارند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
کنسولگری - دمشق - حمله اسراییل - رژیم صهیونیستی - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم